• Oké... ik schrik bij elk geluidje. Serieus.
    Ik heb de hele avond video's gekeken op youtube met van die enge spelletjes zoals Amnesia en Penumbra.
    Ik was net even m'n haar aan het wassen en toen hoorde ik opeens de badkamerdeur kraken.
    Je wil niet weten hoe snel ik in de hoek van de badkamer stond! :'D
    Nee maar serieus, normaal gesproken ben ik er echt niet bang voor. Ikzelf speel die games ook maar ik denk dat ik een soort van gehersenspoelt ben door de hele nacht naar die dingen te kijken. :')
    Very smart Laura, very smart.
    Dus ik ben blij als ik zo naar school ga aangezien ik home alone ben. En het is nogal ... creepy.


    Ik moet dit dus echt niet meer doen. x3

    Watch it! And die! 8D

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 17:06 ]

    Brrr ;_____; misschien maar niet meer doen dus. En ja dat ken ik ook.. maar al te goed (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik speel dat ook, Amnesia. Net als nightmare house. Komt door PewDiePie, die zet mij gewoon aan tot gamen -.-'

    MANNEQUINS FREAK ME OUT D: oké mijn compu loopt vast bij Amnesia maar het blijft leuk


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Ik speel dat ook, Amnesia. Net als nightmare house. Komt door PewDiePie, die zet mij gewoon aan tot gamen -.-'

    MANNEQUINS FREAK ME OUT D: oké mijn compu loopt vast bij Amnesia maar het blijft leuk

    Pewdiepie en Tobuscus zijn awesome. :3

    Maar ja... die mannequins zijn freakin' scary! O.O

    Jonsu schreef:
    Brrr ;_____; misschien maar niet meer doen dus. En ja dat ken ik ook.. maar al te goed (krul).

    Haha, ja ... ik moet dit echt niet meer doen. Ik schrok net zelfs van m'n hond. :'D

    Altair schreef:
    (...)
    Pewdiepie en Tobuscus zijn awesome. :3

    Maar ja... die mannequins zijn freakin' scary! O.O


    Ja hèa, daar zit je zo achter je computertje, loop die kamer in... blablabla, mannequins bewegen niet, gaan die gastjes het licht uitdoen en ineens raar zweven. Bange mtf'ers zijn het :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Ja hèa, daar zit je zo achter je computertje, loop die kamer in... blablabla, mannequins bewegen niet, gaan die gastjes het licht uitdoen en ineens raar zweven. Bange mtf'ers zijn het :Y)

    Ik schrok heel erg toen ik die kamer in liep, die dingen kapot maakte en verder liep. En toen ik achterom keek, stonden ze plotseling achter me. :'D
    O.M.G. x')

    hahaha niet slim ik ging ook een keer met een vriendin om 1 uur s'nachts een horror/thriller kijken nou laat ik het zo zegge het heeft ons daarna een uur gekost om boven te komenxD (20 keer kijken of alles wel dicht is)xD


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Ik ga dus nooit van die filmpjes kijken :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik keek die filmpjes van Toby over Amnesia ook altijd alleen 's middags, want ik wist dat ik anders niet zou kunnen slapen(nerd)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    dat soort spellen is gewoon awesome en penumbra was ook goed te spelen ik raad je eens aan om fear of dead space te doen ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Remains schreef:
    Ik ga dus nooit van die filmpjes kijken :3


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ja had ik vanochtend ook. Ik dacht dat ik een schim zag en ik was echt bang haha.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ieuwl ik wou die foto niet gezien hebben,
    maar als er iets lawaai maakt en ik ben alleen thuis ben ik ook altijd bang

    Audience schreef:
    Ik keek die filmpjes van Toby over Amnesia ook altijd alleen 's middags, want ik wist dat ik anders niet zou kunnen slapen(nerd)

    Dat is inderdaad wel slim. Maar ik ken mezelf, ik blijf die videos 's nachts kijken. :'D

    depression schreef:
    dat soort spellen is gewoon awesome en penumbra was ook goed te spelen ik raad je eens aan om fear of dead space te doen ^^

    Ik heb fear al even gespeeld maar ik vond 'm niet zo leuk. D:
    Ik ga nu eerst Amnesia Justine spelen. :'3