• Ja kijk dus ik heb vanmorgen mijn haar gewassen en raad eens; het is al terug vettig. Gisteren had ik dat dus ook en toen had ik 'm met een andere shampoo gewassen dan vandaag. Ik was mijn haar zo om de twee dagen (dag wel, dag niet, dag wel, dag niet,...) maar ik snap niet dat het nu al vettig is ): Het voelt vettig en mijn zus & mama vinden het zelf ook raar dat het nu al terug vettig is. Help !

    Betere shampoo kopen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Moet je ongesteld worden?
    Daar kan dat namelijk aan liggen, mijn haar word rond die tijd ook een stuk sneller vet (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Shampoo (of een ander product) tegen vettig haar kopen? En je haar minder wassen. Hoe vaker je het was, hoe eerder het vettig wordt.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Vragen aan de kapster met wat voor een shampoo je het beste je haar mee kunt wassen.


    Stop trying to control everything and just let go.

    Creme spoeling gebruiken!


    We accept the love we think we deserve.

    Of juist minder wassen. Ik was mijn haar twee keer in de week en het wordt pas vettig na drie dagen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Zit je veel met je handen in je haar? Dan wordt het ook snel vet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik heb dat ook, gewoon geen shampoo kopen waar opstaat extra glanzend en verzorgend.. dan houdt het ten minste een dagje.. Bij mij toch ^^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    AppleFritter schreef:
    Betere shampoo kopen.


    I feel guilty after every bite I take.

    je haar twee keer wassen in plaats van een keer. zo doe ik het altijd


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Vandaag heb ik mijn shampoo gebruikt die ik altijd gebruik en normaal heb ik er dan totaal geen last van (na een dag of twee wel) maar niet meteen de dag zelf :/
    & Ja, vrijdag moet ik ongesteld worden.

    Ik zou een andere shampoo kopen, eentje voor vet haar. En als het dan nog niet opgelost is, toch even vragen aan de kapper.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Bij mij is het ook snel terug vettig, héél vervelend. :c


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Minder vaak wassen.
    Het kan ook gewoon aan het warme weer liggen hoor, omdat je meer zweet enz.

    Scissorhands schreef:
    je haar twee keer wassen in plaats van een keer. zo doe ik het altijd

    Hoe zo?

    En minder vaak wassen gaat niet, ik wil echt niet met een vettige kop op school rond lopen en zo :/