Oké, ik kreeg vandaag dus m'n blackberry en wou m'n email gaan instellen.
Komt er op dat ik m'n activeringswachtwoord moet ingeven.. Krijg je dat in de winkel, staat het in één van de boekjes of wat..? Want ik snap het totaal niet meer xx
- Home
- Forum
- Multimedia
- Nieuwe blackberry.
Nieuwe blackberry. - Multimedia
-
1 okt 2011 - 17:351 okt 2011 - 17:36
Géén idee, ik ben nog één van de weinigen die een gewone gsm heeft.
[ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 18:32 ]
Where there is a sea there are pirates...
1 okt 2011 - 17:38nee je moet een bb world account aanmaken bij de instellingen en dan zelf een wachtwoord bedenken
Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see
1 okt 2011 - 17:47Captain schreef:
Géén idee, ik heb nog één van de weinigen die een gewone gsm heeft.You could be great, you know, its all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt
1 okt 2011 - 17:55Captain schreef:
Géén idee, ik heb nog één van de weinigen die een gewone gsm heeft.Forever.
1 okt 2011 - 17:561 okt 2011 - 18:001 okt 2011 - 18:01DarkWorld schreef:
nee je moet een bb world account aanmaken bij de instellingen en dan zelf een wachtwoord bedenken
Heb ik dus gedaan, ook nog eens verbinding met internet gemaakt en dan komt er altjd iets op als: 'Kon het niet activeren, geen netwerkverbinding.' --' Ik wil nu m'n oude gsm al terug1 okt 2011 - 18:06Captain schreef:
Géén idee, ik heb nog één van de weinigen die een gewone gsm heeft.
Lang leve de schuivers!There's faith and there's sleep - we need to pick one - please
1 okt 2011 - 18:08Zulke dingen heeft iedereen als je bb nog een paar dagen hebt. Eerste paar dagen zijn ze nog niet helemaal geactiveerd, die van mij kon geen bb app world account maken. Maar toen hadden we T-mobile gebeld, en die zei toen dat me abo nog niet helemaal geactiveerd was. Misschien is dat ook bij jou (:
1 okt 2011 - 18:19Captain schreef:
Géén idee, ik heb nog één van de weinigen die een gewone gsm heeft.Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.
1 okt 2011 - 18:23Geen idee, maar als hij vraagt of ie je contactpersonen wilt synchroniseren, niet doen, dan ben je ze allemaal kwijt. -ervaring-
1 okt 2011 - 18:24Captain schreef:
Géén idee, ik heb nog één van de weinigen die een gewone gsm heeft.Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
1 okt 2011 - 18:25Captain schreef:
Géén idee, ik heb nog één van de weinigen die een gewone gsm heeft.It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse
1 okt 2011 - 18:30Captain schreef:
Géén idee, ik heb nog één van de weinigen die een gewone gsm heeft.This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.
1 okt 2011 - 18:33