• Ik kwam pats boem op deze twee ideetjes voor een nieuw story.

    (MEISJE) is 14 jaar wanneer ze terrecht komt een chatsite. Ze begint een gesprek met ene (jongensnaam). Ze vertellen over hun dagelijkse leven. Maar wanneer (jongensnaam) vraagt of ze wilt afspreken, doet ze het ook. Voor de rest weet ik nog niks haha.


    Julia is 16 jaar wanneer ze verhuist naar Chicago. Ze ontmoet ene Jason Montgemory en belooft hem dat ze voor altijd bij elkaar blijven. Maar wanneer Jason terug moet naar India - naar zijn vader- , stort Julia helemaal in. Ze weet niet wat ze moet doen en bedenkt een plan. Ze verteld hem dat ze elke dag een brief naar elkaar moeten schrijven.


    Heb ik net snel getypt. Hier gaan ze ongeveer over. Welke vind jullie het best?

    Ik weet dat zeniet echt origineel zijn, daarom heb ik eigenlijk ook een beetje hulp nodig. Kan iemand me helpen?
    X
    .

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 12:00 ]

    de eerste sowieso, dat kan je ook lekker spannend en geheimzinnig maken! :) ga m sowieso lezen als ie af is ;)


    vrienden zie je niet, die staan achter je...

    De eerste vind ik niet echt origineel en de tweede klinkt heel vaag, i'm sorry.

    Sorry maar ik zou geen van beiden doen.


    comfort in c h a o s

    Sorry, ik vind ze beide niet echt origineel. ;$


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik zou je persoon toch wat ouder dan 14 maken om eerlijk te zijn.


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    Ik zou je persoon toch wat ouder dan 14 maken om eerlijk te zijn.


    Ja, ik weet het.

    Dan zou ik voor de tweede gaan
    Vind ik het origineelst


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Dan zou ik voor de tweede gaan
    Vind ik het origineelst


    Doet me juist denken aan The Notebook.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes