• Ik heb echt een fucking hekel aan groepswerken. --"
    Ik verdrink haast in de groepswerken en laat ik nu net iemand zijn die niet gemakkelijk aan een groep komt in mijn klas.
    Iedereen heeft meteen zijn groepje, dus dan sta ik daar meteen hopeloos te wezen.
    Ik vraag wel aan groepjes of ik bij hun mag, maar het standaard antwoord dat ik dan krijg is: "Sorry, maar onze groep zit vol."
    En dan staren ze je ook nog eens aan van: waarom praat je met me?
    Ik heb het gevoel dat ik gek word in mijn klas. --"

    Maar goed, om dit topic nog een beetje nuttig te houden.
    Zijn er nog mensen die zo'n situaties hebben meegemaakt? :p


    Take me to wonderland

    Ik heb eigenlijk ook een hekel aan groepswerken,
    puur omdat ik het liefst alleen werk :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ach ik zit dan altijd en kijk om mee heen.
    Of, iemand vraagt me, of de leraar propt me ergens tussen ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Patronum schreef:
    Ik heb eigenlijk ook een hekel aan groepswerken,
    puur omdat ik het liefst alleen werk :3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn klas is net hetzelfde. Nu ja, dan vraag ik meestal of ik het alleen mag doen, of wacht wie er toch nog overschiet.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ja heb ik ook wel eens. Het is echt irritant. OF 2 verschillende gropejs vragen of je bij hun wilt, en als je nee zegt tegen de ander ben je op eens een ego, kapsones, aso bitch ofzo..
    Naja, ik ga gewoon in een grope met goeie vrienden!

    Huh, maar je hebt toch vriendinnen waarmee je in een groep gaat? c:

    Dat heb ik ook. Dan wacht ik altijd tot alle groepjes gemaakt zijn, en dan stopt de leraar me ergens tussen. Maar we moeten bijvooreeld binnenkort een boekbespreking houden, maar we moeten dus in groepjes van twee. En ik bleef over omdat er ook groepjes van drie waren gemaakt. Dus die lerares vraagt meteen al van: bij welk groepje kan ze komen? steekt ook echt niemand zijn vinger op. En ik zit dan ook weer zonder vriendinnen in de klas, en als ik dan bij een groepje word ingedeeld is het gewoon altijd comentar over dat ik bij hun zit. Maar ik word door alle leraren altijd bij twee meisjes uit mijn klas ingedeeld, een daar van is wel aardig, maar de andere gedraagt zich tegenover mij alsof ik dom ben, terwijl ik, zonder te leren, al hogere cijfers dan haar haal.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Patronum schreef:
    Ik heb eigenlijk ook een hekel aan groepswerken,
    puur omdat ik het liefst alleen werk :3

    Patronum schreef:
    Ik heb eigenlijk ook een hekel aan groepswerken,
    puur omdat ik het liefst alleen werk :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja, dat had ik eens halverwege vorig jaar. Fuuuuu bitches.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat probeer ik altijd voor te zijn, door te zeggen: 'Hé, zullen we bij de volgende opdracht samenwerken? Lijkt me leuk!'
    Ik had het namelijk heel erg in de eerste twee klassen, maar nu kom ik voor mezelf op en vraag gewoon brutaal aan iedereen of ze samen willen werken. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Patronum schreef:
    Ik heb eigenlijk ook een hekel aan groepswerken,
    puur omdat ik het liefst alleen werk :3
    Idd, dan weet je tenminste waar je aan toe bent


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik haat groepswerken omdat de meeste geen zin hebben om kwaliteit af te leveren.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ze komen vaak naar mij... wat me irriteert. Want mijn beste vriendin zit nu in een andere klas.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Niet echt, ik ga altijd maar gewoon bij een groepje. Het boeit me niet zo, zolang ik maar een goed cijfer ervoor krijg. :')


    wth.