• En het leuke was: Het mocht :D

    Het was namelijk een tentamen anatomie, over de positie en functie van spieren in armen en benen. We hadden vooral lesgekregen in positie, en nauwelijks in functie, en bleken ze nou net te vragen over functie! Gelukkig heeft ieder mens een anatomische atlas bij zich, dus kun je, als je weet waar de spier zit waarnaar gevraagd word, de beweging uitvoeren en dan kun je voelen of hij aanspant.

    Dus zaten de slimme mensjes van de 400 die er zaten allemaal rare bewegingen uit te voeren om de antwoorden te vinden. Was een leuk gezicht :Y) En natuurlijk was het niet verboden, want wie kan je nou verbieden aan je eigen lichaam te zeggen. En een leraar had het es voorgesteld in een hoorcollege xD

    Hebben jullie ooit es gespiekt? :P

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Wij mochten een moleculemodel gebruikt tijdens het examen. Met gevolg dat iedereen daar wat met bolletjes en staafjes zat te prullen.

    Maar da's niet echt spieken. Helpt wel goed =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Zovaak, waarom zou ik leren als ik ook spiekbriefjes kan maken (bloos)


    -

    Marshmellow schreef:
    Wij mochten een moleculemodel gebruikt tijdens het examen. Met gevolg dat iedereen daar wat met bolletjes en staafjes zat te prullen.

    Maar da's niet echt spieken. Helpt wel goed =)


    Heh, die dingen wilde ik ook! ze waren zooooo cool! Maar onze school had er maar 1 :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb 2x gewoon de de woordjes en zinnetjes enzo gekopieerd
    1x was bij een inhaal uur en toen had ikeen 8
    En een keer gewoon bij de Duitse les toen had ik een 7


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hahahaa, briljant :'D.
    Ik zit, tegen mijn wil in, altijd helemaal voorin de klas. Dus tegenwoordig is afkijken niet zo makkelijk meer :/. Bovendien is het enige wat de jongen naast me opschrijft 'je zus.' En daar heb ik niet zoveel aan x'd.


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    Hahahaa, briljant :'D.
    Ik zit, tegen mijn wil in, altijd helemaal voorin de klas. Dus tegenwoordig is afkijken niet zo makkelijk meer :/. Bovendien is het enige wat de jongen naast me opschrijft 'je zus.' En daar heb ik niet zoveel aan x'd.


    Op ieder tentamen schrijft ie alleen maar "je zus"? :|


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Op ieder tentamen schrijft ie alleen maar "je zus"? :|


    Proefwerk. Niet alleen maar hoor, maar in het algemeen slaan zijn antwoorden nergens op (':. Hij gaat waarschijnlijk na de herfstvakantie naar een ander niveau.


    i put the fun in funeral

    Ja, ik heb de complete woordenlijst uit mijn toch al vervallen boek gescheurd en in mijn etui geplakt. Ik ben nooit gesnapt, aangezien ik met ± 60 leerlingen in de gymzaal zat.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!