• Mijn vriend mailde me zo van: Weetje een vriend van me deed ineens heel raar en zei allemaal dingen die jij vast niet leuk zou vinden!

    Dus ik was heel nieuwsgierig en vroeg: Oké wat dan? ik dacht misschien scheld die me uit ofzo.

    Dus bleek het dat die vriend van hem allemaal seksueel getinte grapjes maakte over mijn vriend, van hun samen enzo, een beetje flirt achtig.

    Dus ik werd helemaal boos en zei: 'Als je nou eerst had gedacht: 'Goh wat zou Chris hier van denken, als ik dit aan hem vertel? en wat is nu je punt hiermee dan? moet ik nu boos worden op die vriend of probeer je me jaloers te maken?'

    Oh en nu zegt hij van: Oh wat heb ik een kutleven en het komt allemaal door mijn kutschool en dat ik me zo kut voel..

    moet ik me dus nu schuldig gaan voelen en zelf sorry zeggen? damn damn damn.

    nu ben ik dus echt pissed off en boos, en wil ik jullie mening even weten, wat zouden jullie zeggen/denken ?

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 16:54 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Nou...
    Zelf zou ik heel jaloers worden en meteen denken dat er iets gaande is, maar dat is iets raars met mijn hoofd, en daar heb jij niets aan.

    Je vriend is gewoon eerlijk tegen je. misschien moet je vragen hoe hij zich daarbij voelde?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sorry, maar ik snap het niet zo goed. ;$


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Sorry, maar ik snap het niet zo goed. ;$

    Haha dat kan : ) het is ook vrij onduidelijk..

    & StoryBelle, ik ben eerder teleurgesteld .. ofzo.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Teleurgesteld in wie? Jezelf, je vriend of die vriend van hem?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Teleurgesteld in wie? Jezelf, je vriend of die vriend van hem?

    Hmm.. ik weet het niet zo goed e_e ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken. Teleurgesteld is niet het goede woord.. :B ajhfgshjk


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    x] Snap ik best.. Je moet je herinneren dat het neit de schuld van je vriend is. eigenlijk is het heel goed dat hij hier zo eerlijk over is :)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 17:00 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik zou niet zelf sorry gaan zeggen. Ik zou afwachten...


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Je word boos op vriend A omdat hij zegt dat vriend B zulke grappen maakt?
    Dat is niet erg logisch.
    Of ben je boos op vriend B, om die grappen?
    Dat is al wat logischer, hoewel wel een beetje overdreven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    Je word boos op vriend A omdat hij zegt dat vriend B zulke grappen maakt?
    Dat is niet erg logisch.
    Of ben je boos op vriend B, om die grappen?
    Dat is al wat logischer, hoewel wel een beetje overdreven.

    Ik vind het gewoon dom van 'vriend A' ( lol ) dat hij mij gaat mailen met: 'Oh 'vriend B' zegt dingen tegen mij die jij vast niet leuk zou vinden!'


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    ik vind dat je boos moet zijn op vriend B (:


    | Reality is for people that lack imagination |