• En dan bedoel ik serieus verstand erover, want het meeste weet ik zelf al. :']
    Ik zit op dit moment met een klein probleempje ... Ik heb twee tepelpiercings, waarvan één sinds gisteren plotseling heel erg pijn is gaan doen en heel erg strak lijkt te zitten. Bij elke aanraking brand het ook heel erg, waardoor dat nog strakker lijkt te voelen. Vanavond ga ik naar de Queen of Rings, om het ene staafje in te laten korten en voor deze hopelijk een andere te vinden, maar heeft iemand in de tussentijd een idee hoe ik de pijn even wat kan verlichten? Of hoe dat zo ineens zo is kunnen gaan irriteren? Aan de verzorging kan het niet liggen, want ik heb de eerste twee weken elke dag een schone beha aangetrokken en hem 2x per dag gewassen, nu was ik hem elke dag en doe ik om de andere dag weer een schone beha aan. (Heb hem al 1,5 maand ongeveer) - Ik vind het ook nogal vreemd dat het aan de ene kant geen probleem is, en aan de andere nu dus irriteert, terwijl het wel degene was die er het makkelijkste in ging. :x
    Dus, iemand even een idee?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    kan ook door de kou komen he schat?
    Heb ik na 2 jaar nog wel eens. Het strak zitten van het staafje.. Ik heb nu nog steeds de staafjes waarmee ik begonnen ben, juist omdat (als je tepel niet stijf is) je tepel meer ruimte in beslag neemt. Piercings daar zijn sowieso vreemd qua gedrag :P Bij mij is het altijd de kou. of onverhoopt iets gedaan en blijven 'haken' ofzo?

    Hel schreef:
    kan ook door de kou komen he schat?
    Heb ik na 2 jaar nog wel eens. Het strak zitten van het staafje.. Ik heb nu nog steeds de staafjes waarmee ik begonnen ben, juist omdat (als je tepel niet stijf is) je tepel meer ruimte in beslag neemt. Piercings daar zijn sowieso vreemd qua gedrag :P Bij mij is het altijd de kou. of onverhoopt iets gedaan en blijven 'haken' ofzo?


    Ik heb geen idee, (maar dat is het juist) ... Hij lijkt nogal geïrriteerd/opgezwollen, waardoor hij helemaal geen ruimte meer heeft. [De balletjes zitten ook echt strak tegen de huid aan, waardoor die ook gevoelig is nu -.-] Ik heb nu ook nog de beginnende staafjes en links gaat prima, alleen rechts loopt nu ineens te kloten. Denk jij ook dat een langer staafje nemen zou helpen dan?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 11:51 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee, (maar dat is het juist) ... Hij lijkt nogal geïrriteerd/opgezwollen, waardoor hij helemaal geen ruimte meer heeft. [De balletjes zitten ook echt strak tegen de huid aan, waardoor die ook gevoelig is nu -.-] Ik heb nu ook nog de beginnende staafjes en links gaat prima, alleen rechts loopt nu ineens te kloten. Denk jij ook dat een langer staafje nemen zou helpen dan?


    langer staafje zou kunnen, tenzij de verklaring is dat het ontstoken is. Wat ik toen een paar dagen heb gedaan was; water met zeezout koken, een beetje af laten koelen en daarna met een wattenschijfje royaal met water inwrijven een paar dagen. De tweede optie zou kunnen zijn dat je dus per ongeluk iets hebt gedaan (ergens tegenaan gestoten of zelfs achter bh rand blijven haken om maar iets te noemen) waardoor de alarmbellen gaan rinkelen. Ik zou nog niet meteen een nieuwe piercing gaan nemen, je zal ook merken dat als je hem eruit haalt en die andere erin doet dat je flink op je kiezen zal bijten omdat het zo zeer kan gaan doen. Ik zou nog even een dagje aankijken, maar dat ben ik (ren nooit snel ergens heen, tenzij het echt niet anders kan), dus als het voor jouw gevoel niet goed zit dan wel even naartoe bellen of langsgaan!

    Hel schreef:
    (...)

    langer staafje zou kunnen, tenzij de verklaring is dat het ontstoken is. Wat ik toen een paar dagen heb gedaan was; water met zeezout koken, een beetje af laten koelen en daarna met een wattenschijfje royaal met water inwrijven een paar dagen. De tweede optie zou kunnen zijn dat je dus per ongeluk iets hebt gedaan (ergens tegenaan gestoten of zelfs achter bh rand blijven haken om maar iets te noemen) waardoor de alarmbellen gaan rinkelen. Ik zou nog niet meteen een nieuwe piercing gaan nemen, je zal ook merken dat als je hem eruit haalt en die andere erin doet dat je flink op je kiezen zal bijten omdat het zo zeer kan gaan doen. Ik zou nog even een dagje aankijken, maar dat ben ik (ren nooit snel ergens heen, tenzij het echt niet anders kan), dus als het voor jouw gevoel niet goed zit dan wel even naartoe bellen of langsgaan!


    Dan probeer ik t met zout even en ga ik over een paar dagen wel als het niet helpt, vertrouw het niet helemaal, maar dat komt misschien ook wel doordat dit de eerste ervaring zo is die ik met piercings heb.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Dan probeer ik t met zout even en ga ik over een paar dagen wel als het niet helpt, vertrouw het niet helemaal, maar dat komt misschien ook wel doordat dit de eerste ervaring zo is die ik met piercings heb.


    Je moet doen wat jij het beste acht, als je het niet vertrouwt zou ik gewoon even bij de piercingzaak langs gaan, ik ben de helft van de tijd te eigenwijs dusja... xD

    Hel schreef:
    (...)

    Je moet doen wat jij het beste acht, als je het niet vertrouwt zou ik gewoon even bij de piercingzaak langs gaan, ik ben de helft van de tijd te eigenwijs dusja... xD


    Ik ook. :'D
    Ben met nog geen enkele piercing ooit terug gegaan en het liefste houd ik dat zo, dus ik denk dat ik het nog heel eventjes aankijk en jouw tip uitprobeer. Is het volgende week maandag nog niet over, ga ik er meteen langs denk ik. Het is gewoon een pijn die ik nog niet ken en een behoorlijk stekende + overgevoelig en dan alleen aan één kant ... Dus ik ben er verder toch wel voorzichtig mee, omdat ik op dit punt niet of ik het moet wantrouwen of niet.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hmm, voor de zekerheid nog even goed ontsmetten, en langs de piercer gaan, want die zal er wel meer verstand van hebben dan een aspirant-piercertje. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    Hmm, voor de zekerheid nog even goed ontsmetten, en langs de piercer gaan, want die zal er wel meer verstand van hebben dan een aspirant-piercertje. (bloos)


    Hehe, met mijn eigen kennis en Do in de buurt heb ik die eigenlijk niet nodig, behalve dat ze niet in m'n shirt kan kijken om te zien of 't goed is of niet :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Hehe, met mijn eigen kennis en Do in de buurt heb ik die eigenlijk niet nodig, behalve dat ze niet in m'n shirt kan kijken om te zien of 't goed is of niet :'D


    -plat- stuur maar foto xD
    (idiot)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 14:29 ]

    Ruik ik hier een foto van een blote borst? (cat)

    Oooh, enkel uit pure intresse om ontstoken dingen dat ik hier ben hoor, let maar niet op mij :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Ruik ik hier een foto van een blote borst? (cat)

    Oooh, enkel uit pure intresse om ontstoken dingen dat ik hier ben hoor, let maar niet op mij :Y)


    Lol, zo erg boeiend is 't niet om te zien hoor, alleen een beetje rood en gevoellig. (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Lol, zo erg boeiend is 't niet om te zien hoor, alleen een beetje rood en gevoellig. (cat)


    Iel, red boob. Wonder if it's related to blue waffle (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Iel, red boob. Wonder if it's related to blue waffle (cat)


    Don't overreact. :W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Don't overreact. :W


    Overreacting is fun :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    sterkte er mee. mij lijkt het het beste om het met zou water goed schoon te maken.

    daarnaast heb ik nog een vraagje :3
    tot het erg pijn om hem te laten zetten?


    we all deserve to die