• Ja dus vandaag tijdens L.O. moesten we dus een duurloop doen, oefenen op onze test voor morgen. En ja hoor, ik heb gewoon weg de hele 18 minuten kunnen uitlopen zonder stoppen !
    Ik ben echt trots op mezelf want normaal ben ik al kapot na 3,5 minuten en vandaag heb ik gewoon 18 minuten aan één stuk door kunnen lopen.
    En komt er nog even bij dat ik een 11/15 heb op een toets van wiskunde, wat mijn allerslechtste vak ever is.
    Waarop ben jij trots vandaag?

    Lees mijn topic :Y)
    En ohja! Omdat ik zo mijn autorijlessen ga regelen!
    -bibber-


    Life is hard and then we die

    Uh nergens op :'D


    -

    18 minuten! Wow, dat is heel veel! Gefeliciteerd. Ik moest vorig jaar 10 minuten lopen en was toen al heel trots dat ik dat kon. (krul) En vandaag ben ik trots omdat ik een 10 had voor Fysica! :'D Wat ik echt niet verwacht had.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat ik eindelijk een job heb gevonden waar ik kans heb om aangenomen te worden. -hoopt op some good news!- (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Goedzo! :'D
    En ik zou het eigenlijk niet weten. Misschien dat ik al mijn huiswerk af heb? Maar dat is eigenlijk niet heel bijzonder. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    goedzo!! als je maar wilt lukt alles.
    hmm waar ben ik trots op. eens denken op dat mijn muziek oefening (die ik morgen voor punt moet doen) me lukt. en dat ik weer eens getekend heb en verder eigenlijk heb ik weinig spannends gedaan.

    hee ik had zoiets vorige week ook normaal moet ik een 2touren en een halve lopen ( 1 tour= 1km) en normaal kan ik er maar 1 lopen of maar een halve, en het lukte om er 2 te lopen, ik was toen ook echt trots

    Op mijn geweldige vriendinnen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    gefeliciteerd! ik ben trots op de quiz die ik in elkaar gestoken heb :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    PUKKELxDING schreef:
    Lees mijn topic :Y)
    En ohja! Omdat ik zo mijn autorijlessen ga regelen!
    -bibber-

    Naar aanleiding van jouw topic heb ik deze ook geopend :Y)

    Ehm.. Omdat ik vandaag vijf 7's heb gehaald voor GTP. (:


    To infinity and beyond •

    Goed voor je!
    We hebben ook van die stomme looptesten, maar ik heb een hele goede conditie, dus het is wel oké, al is het doodvervelend. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Het feit dat ik iets voor school doe? :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wauw, congratz =D

    Ik ben trots op mijn 4,5 voor Engels..
    *sarcasme*


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    Ik ben nog steeds trots op mezelf omdat zondag is gebleken dat ik mijn aragnofobie stilletjesaan écht begin te overwinnen.
    Hoera voor mezelf!


    Has no one told you she's not breathing?