Haii
Ik heb een probleempje Ik ben verliefd, echt verliefd verliefd, en zijn naam is Tim.
Mijn probleem is het volgende. De zaterdagavond moest ik babysitten en Tim was langsgekomen. Maar die ouders kwamen een dik anderhalf uur vroege thuis als verwacht waardoor we ons wel wat hadden verschoten. Natuurlijk hadden die mensen er geen probleem mee, want ze zeggen altijd dat ik iemand mag uitnodigen Maar Tim voelde zich niet echt op zijn gemak en is snel vertrokken waardoor we geen afscheid hebben kunnen nemen. Nu, ik heb dus sinds de zaterdagavond niets meer van hem gehoord En ik maak me echt wel zorgen.
Maar ik maak me gewoon echt zorgen.
Voor de eerste keer sinds lange tijd voel ik me echt in de wolken en dan weer zoiets. Zelfs mijn vriendinnen hebben al proberen te bellen, maar er wordt nooit opgenomen
Sorry als jullie denken dat ik zaag ofzo, maar dit moest ik gewoon kwijt...
Edit: Hij is terug van weggeweest! Zijn mama heeft een vriend van ons gebeld, hij heeft een ongeval gehad en ligt nu in het ziekenhuis Maar gelukkig is het niets ernstig en hij heeft al achter mij gevraagd!!! <3
Morgen ga ik er heen, aan alle mensen hier die niet geloven dat iemand zo snel verliefd kan worden: Bij deze ben ik het levende bewijs dat liefde iedereen zomaar ineens kan overvallen!!!
Aan ShaanXpXk: Danku wel zussie voor het geweldige nieuws!! Ik hou van jou en de kindjes en ik kom morgen terug naar huis!!!
Xx(K)
[ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 19:26 ]