UGH FRUSTRATIE.
Ik kan ZO niet goed met mijn stiefmoeder en stiefzus opschieten, en mijn zus ook niet. Gister avond kwamen ze en hebben we de hele tijd TVOH gekeken, ik MOEST meekijken terwijl ik het helemaal NIKS aan vind, net als dat Hotter then my daughter, allemaal van die kutprogrammas waar ik niet van hou. Nou de sfeer was SUPER! -sarcasme in overvloed-
Dus ik heb braaf de hele avond dat gekeken. Nu zou ik vanavond met een vriend afspreken om naar de bios de gaan, dus m'n pa zegt zo; Nee we gaan vanavond gezellig pizza eten bij -naam stiefmoeder-! :'D dus ik helemaal boos en alles, maar nee, het moet weer. Godverdomme hier kan ik niet tegen, altijd, elk weekend, moeten wij daar naartoe, of hun hier naartoe, gezellig een film zien of wat dan ook. Ik ga in hongerstaking dat ik niet mee ga, of ik bind mezelf vast aan m'n stoel met allemaal sloten, ik ga hier niet weg want ik wil dit weekend leuke dingen doen met vrienden. Maar nee.. gezellig met 'de familie' op de bank zitten cliché programmas kijken. Fffff ksljgshrelkajl;ea wie mag ik slaan. -gooit stoel door de kamer-
zo.
Dat moest er even uit. ._.
“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”