Ik zoek nummers met een goede drop. En dan heb ik het over (filthy) dubstep, drumstep of drum 'n bass. Voor mensen die niet weten wat een goede drop is; het valt het best te vergelijken met exploding brains. Everything means nothing, if I ain't got you. all I want is the taste that your lips allow Zoek Bare Noize, Bar9, nouja, Skrillex ken je al, en um, de oude shit van Nero, en gewoon een paar random mixjes op Youtube. (USER WAS BANNED FOR THIS POST) Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name. Everything means nothing, if I ain't got you. Everything means nothing, if I ain't got you. Everything means nothing, if I ain't got you. Anders moet je even wat nummers van 't album: 'This is dubstep 2011' luisteren. Niet allemaal met een goede drop, maar er zitten wel een heleboel met tussen. Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name. Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name. You've got to realize: you're the Devil as much as you're God. Everything means nothing, if I ain't got you.
En als iemand nog vette remixes zoals deze weet, you're very welcome (:
Netsky schreef:
Ondanks dat 'ie facking vet is (logisch, bijna alles van UKF is awesome), heeft ie niet echt een drop ^^ Maar wel thanx voor de tip
Basturdo schreef:
Zoek Bare Noize, Bar9, nouja, Skrillex ken je al, en um, de oude shit van Nero, en gewoon een paar random mixjes op Youtube.
Ik heb toevallig gisteren nog van die artiesten een playlist gekregen van een vriend van mij Zijn ook heel goed idd
Stonem schreef:
Brb, even mijn hoofd halen aan de andere kant van de kamer. Die vloog er zojuist af. Dat was net een transformers mug ofzo :'D
FACEPLANT schreef:
(...)
Brb, even mijn hoofd halen aan de andere kant van de kamer. Die vloog er zojuist af. Dat was net een transformers mug ofzo :'D
Hahahaha :'D
Ik vind 'em wel awesome.
En jij wou bass hahaha
Stonem schreef:
(...)
Hahahaha :'D
Ik vind 'em wel awesome.
En jij wou bass hahaha
Hij is ook niet slecht, maar wel eh.. Space :'D