• Hehe, ik wil heel graag een brief naar James Phelps sturen. Maar wat moet ik er allemaal inzetten? :'D
    Maar goed, heeft iemand ooit eerder een brief naar een celeb gestuurd? ^^
    Hebben jullie toen ook een antwoord terug gekregen?
    I'm curious!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Heb je zijn adres dan? Nee, want heb geen adressen van Celebs? :O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Doe hem de groetjes van mij! :'D En nee, ik heb dat nog nooit gedaan, ik denk ook niet dat ze er op gaan antwoorden. xd Maar het zou wel héél cool zijn moest dat gebeuren :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nou ja, ik heb zijn adres niet, maar er is vast een fanmailadres, haha. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik bespaar me die moeite. Ik geloof er niet in.
    Als je dan iets zou terug krijgen zou het hoogstens een foto van hem zelf zijn met een kopie van zijn handtekening die hijzelf niet eens heeft opgestuurd. Hij zal je brief ook nooit lezen. Je moest eens weten hoeveel post ze krijgen. Daar houden ze zich niet eens mee bezig in hun vrije tijd. Maar ik hou je niet tegen, hoor. Doe wat je zelf wil! ;D

    Nuja kijk, da's mijn theorie. Ik kan er even goed naast zitten. Je weet maar nooit. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Geweldig haha, zeg ook even dat Oliver knapper is ^^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Springfield schreef:
    Ik bespaar me die moeite. Ik geloof er niet in.
    Als je dan iets zou terug krijgen zou het hoogstens een foto van hem zelf zijn met een kopie van zijn handtekening die hijzelf niet eens heeft opgestuurd. Hij zal je brief ook nooit lezen. Je moest eens weten hoeveel post ze krijgen. Daar houden ze zich niet eens mee bezig in hun vrije tijd. Maar ik hou je niet tegen, hoor. Doe wat je zelf wil! ;D

    Nuja kijk, da's mijn theorie. Ik kan er even goed naast zitten. Je weet maar nooit. (:


    Ik denk dat je gelijk hebt.;]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Springfield schreef:
    Ik bespaar me die moeite. Ik geloof er niet in.
    Als je dan iets zou terug krijgen zou het hoogstens een foto van hem zelf zijn met een kopie van zijn handtekening die hijzelf niet eens heeft opgestuurd. Hij zal je brief ook nooit lezen. Je moest eens weten hoeveel post ze krijgen. Daar houden ze zich niet eens mee bezig in hun vrije tijd. Maar ik hou je niet tegen, hoor. Doe wat je zelf wil! ;D

    Nuja kijk, da's mijn theorie. Ik kan er even goed naast zitten. Je weet maar nooit. (:

    Hmm, je hebt waarschijnlijk wel gelijk, maar het blijft een leuke gedachte! :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    nah, heeft toch geen nut x] Volgens mij antwoorden andere mensen voor hun, alsof zo'n celeb tijd heeft om alle brieven te beantwoorden ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik doe dat nooit x] beroemdheden zijn ook maar mensen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DrarryMORE schreef:
    Geweldig haha, zeg ook even dat Oliver knapper is ^^

    Rosa dat was gemeen!
    En de pure waarheid.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 19:32 ]

    DAt je hallo zegt, en zegt dat je hem heel goed vindt ofzo iets. En dat hij veel voor je betekent. En meer weet ik ook niet.


    Food.

    Ik heb ooit eens een brief geschreven voor atl, bleek er geen fanadress te zijn. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?