• Jaa ik heb een idee. Nu wil ik weten of ik het moet doen en of jullie het wel zouden lezen? ;}

    De wereld waar wij allemaal in leven is niet perfect. Het heeft ups en downs, maar toch proberen we er altijd met z'n alle het beste van te maken. Maar dit is maar de helft van wat er zich echt afspeelt.

    Wanneer de avond valt en iedereen slaapt, komen er mensen van alle kanten de straat op gelopen. Een zwerver die dag in dag uit gekleineerd wordt, is nu de grootste held.

    Dit gebeurt niet in maar één specifieke stad. Het is veel groter dan dat. Het gebeurt over de hele wereld. Nightwalkers, zo noemen de mensen hunzelf die zich 's nachts op de straten bevinden. Nightwalkers uit verschillende steden komen 's nachts naar elkaar toe om met elkaar op de vuist te gaan. Al eeuwen lang is het 's nachts oorlog. En slechts de Nightwalkers zelf, weten hiervan.

    De Nightwalkers moeten niet alleen sterk zijn, om hun stad te beschermen. Ze moeten ook slim zijn. De Nightwalkers moeten continu uitkijken of er geen mensen opstaan en perongeluk naar buiten komen. Ben je eenmaal buiten als normale, onschuldige burger en zag je ook maar een glimp van de Nightwalkers. Is er geen weg terug meer. Vanaf dat moment moet je 's nachts vechten voor je stad en je leven. Of je nou wilt of niet.


    If you are reading this... Hi ;)

    Ja, ik zou het lezen! Origineel idee, naar mijn weten.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    xMOoon schreef:
    Ja, ik zou het lezen! Origineel idee, naar mijn weten.


    Dankje, ik heb er lang over gedaan om iets origineels te bedenken ;}


    If you are reading this... Hi ;)

    Ik hoop dat ik het goed begreep, want ik vond het een beetje lastig, maar het is wel heel erg origineel. Waar zal het verder overgaan? Ik ben benieuwd. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik snap niet dat er niemand reageert, want dit lijkt me echt fantastisch. Tenzij je schrijfkunsten niet zo goed zijn.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik wil het wel wel lezen, weer is iets anders.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik vind 't echt cool klinken, dus ja :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dumbledore schreef:
    Ik hoop dat ik het goed begreep, want ik vond het een beetje lastig, maar het is wel heel erg origineel. Waar zal het verder overgaan? Ik ben benieuwd. (:


    Waar het verder over zal gaan is nog een verassing ^^ En het is inderdaad een beetje ingewikkeld, maar alles wordt uitgelegd in de loop van het verhaal :}


    If you are reading this... Hi ;)

    Super gaaf idee.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague