• Ik heb best wel spierpijn in mijn benen en last van verzwakte spieren, nu ik de afgelopen week weer ben begonnen met grote stukken te wandelen 's avonds, nadat ik dat ruim een jaar niet meer gedaan heb, omdat ik na mijn werk geen zin meer had, en 's weekends net zo min, om liever te slapen. Jep, eigen schuld en ergens ook wel bijna een fijn gevoel, maar ik vraag me af of iemand misschien wat tips weet om het wat makkelijker te maken voor mijn spieren? Ik loop meestal een kilometer of zes á tien met de hond en hoewel het prima te doen is, moet ik zeggen dat het best irritant is als bijna de gehele tijd daarvan je beenspieren protesteren. Of zo nu en dan steken in je zij op komen zetten, maar daar zal wel nog minder tegen te doen zijn. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Als je de volgende dag spierpijn hebt moet je gewoon blijven bewegen. Als je stopt met bewegen worden ze stijf en minder goed doorbloed waardoor je het alleen nog maar erger maakt.
    Verder is er niet echt iets aan te doen denk ik.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Als je de volgende dag spierpijn hebt moet je gewoon blijven bewegen. Als je stopt met bewegen worden ze stijf en minder goed doorbloed waardoor je het alleen nog maar erger maakt.
    Verder is er niet echt iets aan te doen denk ik.


    Mja, ik loop ook gewoon door ermee. Had gehoopt dat iemand misschien spontaan zou zeggen 'Probeer zo of zo te lopen' o.i.d, maar dat zal er wel niet in zitten of niet veel verschil maken. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Mja, ik loop ook gewoon door ermee. Had gehoopt dat iemand misschien spontaan zou zeggen 'Probeer zo of zo te lopen' o.i.d, maar dat zal er wel niet in zitten of niet veel verschil maken. :'D


    Nee haha dat zit er niet in denk ik. Alleen dat je af en toe je spieren rust moet gunnen. Maar spierpijn is ook iets goeds, gelukkig. (:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee haha dat zit er niet in denk ik. Alleen dat je af en toe je spieren rust moet gunnen. Maar spierpijn is ook iets goeds, gelukkig. (:


    I know, maar ik baal er wel van dat m'n conditie afgezwakt is tot dit punt. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Eiwitten nemen en veel drinken na het bewegen zorgt er altijd voor dat ik minder spierpijn heb de volgende dag.
    Onder de douche staan of in bad gaan en afwisselen met koud en warm water wilt ook nog wel eens helpen.
    En ze zeggen dat knoflook en gember ook helpen, maar dan wel voor je wandeling nemen. Dat heb ik alleen nog nooit geprobeerd. :'D

    Stretchen. Je moet gewoon van die simpele strechoefeningetjes doen, gewoon zover als jij kan, je hoeft niet perse gymnastische records te verbreken ofzo, maar je moet het wel voelen.
    En blijven bewegen! En veel water drinken. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Probeer het zo langzaam mogenljk op te bouwen en niet over je limiet te gaan. Zo bouw je elke dag een klein beetje meer op. En vooral niet stoppen met bewegen, want dan worden je spieren weer stijf en krijg je er alleen nog maar erger last van. Achteraf kun je je benen masseren of strech-oefeningen doen. Een warme douche nemen helpt meestal ook wel.


    I love you Tim