• Hoii.^^
    Kijk, ik heb een probleem.
    Linsey, een meisje die ik al 12 jaar ken, en ik ben 13, was mijn BF. We deden meestal álles samen. Tot de Middelbare. Zij zat in 1C en ik in 1A. Nou, hechte vriendschap blijft toch? Nou, nee dus. We zijn uit elkaar gegroeid. Ik hou van Tokio Hotel, en Metal enzo. Zij luistert naar R&B en Kotst alles waar het woordje 'metal' in zit uit. Geeen probleem toch? Nou, wel dus. We gingen 3 maanden niet tot nauwelijks met elkaar om. Ik ben vrienden geworden met Natasja en Judy. Nou, zit ik in de 2e. Ik in 2A en zij in 2C. Ze wil nu dus steeds bij mij zitten, met me praten en loopt meestal met me mee. Maar ik heb ene andere vriendin erbij, Iris, en die vind haar ook neit aardig. Terwijl ik Iris misschien aardiger vind dat Linsey. Ik vind Linsey ook neit meer zo aardig als vroeger. Inplaats van 'BF' zie ik haar nu als een oude vriendin. Ik durf het neit tegen haar te zeggen, want dan ben ik bang dat ze boos word. Máár, ik vind haar ook niet meer zo aardig.
    WAT MOET IK DOEN?
    Help..??


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Vragen om wat afstand! En zeg gewoon dat je eens met mensen uit je klas wil lopen enzo of ontwijk haar maar wees eerlijk!


    I do not hook up.

    OMG JUUL!!
    wist je dat ik PRESIES! hetselfde probleem heb!!
    EN ik weet het ook niet want ik kom er ook neit uit (huil)
    Wnt ik heb nu duss ook nieuwe vrienden maar mn oude bf die ik al sinds groep 1 ken de wil nog wel met mij omgaan ensoo maar mijn nieuwe vrienden segmaar die mogen haar niet soo xD Damn ,, ik d8 soo ; dit komt mij bekend voor xDEn toen: DIE PROBLEEM HEB IK OOK xD Da was ff een grappig moment in mn hoofd xD


    Crack a bottle

    OMG JUUL!!
    wist je dat ik PRESIES! hetselfde probleem heb!!
    EN ik weet het ook niet want ik kom er ook neit uit (huil)
    Wnt ik heb nu duss ook nieuwe vrienden maar mn oude bf die ik al sinds groep 1 ken de wil nog wel met mij omgaan ensoo maar mijn nieuwe vrienden segmaar die mogen haar niet soo xD Damn ,, ik d8 soo ; dit komt mij bekend voor xDEn toen: DIE PROBLEEM HEB IK OOK xD Da was ff een grappig moment in mn hoofd xD

    Oww, O.O Kt voor je x3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Oww, O.O Kt voor je x3


    Ook kt voor jou lieford,, wnt jij hbt presies hetselfde probleem ,, =.=


    Crack a bottle

    Rustig zeggen wat je ervan vindt, want ze negeerde je toch het hele eerste jaar? Zeg dat je dat niet leuk vond, en dat je nu nieuwe vrienden hebt gevonden, maar dat je wel bevriend wilt blijven enzo (als je dat wilt iig) en gewoon af en toe een praatje maken ofzo. Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar in ieder geval succes.

    Het haar gewoon zeggen en als ze boos wordt is dat jou probleem niet^^

    Nu, serieus... Gewoon subtiele hints geven en haar beetje bij beetje negeren =']

    Aan mij heb je niet veel

    (...)

    Ook kt voor jou lieford,, wnt jij hbt presies hetselfde probleem ,, =.=

    Jaa.. JIJ MOET NAAR HAVO OF VWO. DAN GAAN WE BIJ ELKAAR OP SCHOOL KOMEN X3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    eerlijk heid duurt het langst.. al is het niet altijd leuk.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    eerlijk heid duurt het langst.. al is het niet altijd leuk.

    x.

    Kirst, I know that x'D
    Maar het is moeilijk. Ik haat eht om mensen pijn te doen als ik het neit wil enzo =,=


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Jaa.. JIJ MOET NAAR HAVO OF VWO. DAN GAAN WE BIJ ELKAAR OP SCHOOL KOMEN X3


    DAmn chickaah ,, ik sit nu op vmbo-t en das heewl lelijk wnt vorig jaar deed ik t-havo en die mentorwijf soo: Als je wiskune [/stond ik 6 voor] ophaalt kun je naar havo dus op mijn laatste rapport stond ik netjes allemaal 7 en 8 en toen mogt ik nog steeds niet naar havo :8


    Crack a bottle

    (...)

    DAmn chickaah ,, ik sit nu op vmbo-t en das heewl lelijk wnt vorig jaar deed ik t-havo en die mentorwijf soo: Als je wiskune [/stond ik 6 voor] ophaalt kun je naar havo dus op mijn laatste rapport stond ik netjes allemaal 7 en 8 en toen mogt ik nog steeds niet naar havo :8

    Gawd. Handugg.
    Maar ik ga x3 Tot morgen of anders ZZATURRDAG<33


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Gawd. Handugg.
    Maar ik ga x3 Tot morgen of anders ZZATURRDAG<33


    Okii <3 BuhBaai lieford (K)


    Crack a bottle