• Mijn tussenuur duurt nog een halfuur en ik heb geen idee wat ik nog kan doen (géén huiswerk, want hierna heb ik nog twee van die speciale huiswerkuren). Er is maar één ander meisje die ik ken die nu ook tussenuur heeft en die is vandaag ziek naar huis gegaan, en ik verveel me gewoon dood.

    Iemand suggesties om te gaan doen? En hebben jullie ook zo'n hekel aan die tussenuren?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    ik ga dan naar de mediatheek en ga msnen ofzo. of ik haal een boek uit de bieb op school en ga lezen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jap mediatheek? Of kloot wat op je mobiel.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Quizlet :3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Schrijven? Muziek luisteren? Lezen?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Mensen irriteren, gooi propjes en dan heeel opvallend wegkijken. Ruzie zoeken dus, kort samengevat. :3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Mensen irriteren, gooi propjes en dan heeel opvallend wegkijken. Ruzie zoeken dus, kort samengevat. :3

    Als ik ruzie wil, dan doe ik dat gewoon derict zonder propjes tegooien. Voorbeeld ze kijken me aan ga ik ze gewoon uit schelden ;d


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Clefairy schreef:
    (...)
    Als ik ruzie wil, dan doe ik dat gewoon derict zonder propjes tegooien. Voorbeeld ze kijken me aan ga ik ze gewoon uit schelden ;d


    Wow, hoe... best wel pathetic eigenlijk

    Ahum, lees een boek of vermaak je op Q *O*
    Of doe nutteige dingen, maar dat is niet leuk


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DancingDead schreef:
    ik ga dan naar de mediatheek en ga msnen ofzo. of ik haal een boek uit de bieb op school en ga lezen


    Firm believer of all that is magic

    Vaak fix ik het huiswerk wat ik nog moet doen, omdat ik er thuis haast geen zin in heb en het heel lastig is om me dan aan het werk te zetten.


    No growth of the heart is ever a waste