• Haay Sweeties <3
    Kheb dus alweer een nieuw idee en ik vraag dus weer wat jullie ervan vinden. En reageer nu aub want met meningen van 5 mensen kom ik ook niet echt ver he. Nou the story

    Een meisje dat haat heeft aan celebs,vooral aan jongens. Ze vind hun allemaal zo groot ego hebben en denken dat ze allemaal heel wat zijn met die blingbling en half naakte meiden die in hun clips dansen. Ze walgt ervan en is er ook alleen maar negatief over. Op school is ze een beetje het buitenbeentje omdat ze al die beroemde mannelijke artisten maar nix vind en word daarom ook vaak buiten gesloten. Op een dag word het haar allemaal te veel en loopt ze weg. Dan komt ze een jongen tegen die haar helpt en die ze eigenlijk al meteen vertrouwd. Ze verteld hem alles wat ze heeft door gemaakt. Als die jongen dan eerst heel geschrokken kijkt maar haar later dan wel mee neemt,weet het meisje niet echt wat ze moet doen

    Wat vinden jullie? Je mag ook eerlijk zeggen als je het maar nix vind. Zeg gewoon eerlijk wat je ervan vind.

    xoxox


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Geweldig.zeker doen lieverd!(H)

    Schat ik vind hem super gevonden.x33


    *He's the one.

    jaaaaaaaaa doen doen doen en uuh ikke rol lieverd (A) in zo'n hip verhaal wil ik wel een rol x]


    Lalalalalalalala.

    DOEN!!!


    I do not hook up.

    Omg schat! En dan zeg jij dat ík goede ideeën heb? JIJ hebt pas super ideeën! DOEN!

    wauw dat ging snel x]
    More people ?


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    MENSEN IS HET ZO MOEILIJK OM TE ZEGGEN WAT JE ERVAN VIND !!??


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Tsjah lieverd, dat heb ik ook >,< Maar als je dan rollen verdeeld dan komen ze erop af als strontvliegen op stront >,<

    Cuwl! (:


    AAP

    Tsjah lieverd, dat heb ik ook >,< Maar als je dan rollen verdeeld dan komen ze erop af als strontvliegen op stront >,<

    Ja dat wou ik ook al zeggen,nou dan kunnen ze gaan poepen hoa


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ALS JE ROL WIL GA DAN NAAR DE TOPIC DAARVOOR !


    People who are meant to be together always find each other in the end.