• Haaii pretty's <3

    Ik heb dus jaah, een nieuw idee dus kort gezegd, hierover gaat hij;

    Dit verhaal gaat over een meisje. Geen gewoon meisje maar een meisje dat de dochter is van een God. Haar moeder is een normale vrouw maar haar vader is een soort van God [/Zoals Zeus enzoo] Het meisje is een halve soort van Godin dus. Als ze op een dag een superlieve jongen tegen komt [/Zeg nog niet wie van ToHo en hoe] worden ze dikke vriendjes maar daar groeit al snel iets meer uit dat gewone vrienden. Van haar vader mág ze eigenlijk niet met een 'normale' jongen aanpappen, dus een relatie beginnen mar moet ze met een Godenzoon iets beginnen. tóch doet ze het! Maar wat gebeurt er als haar vader erachterkomt?

    Ich weiss dat hij origineel is [/ego] maar ik heb rollen nodig ^^ Hier komen ze en deze keer werk ik NIET met verrassingen ^^ MAAR ALS ER RUZIE VAN KOMT DAN DOE IK DEZE QUIZ NIET!

    Hoofdrol BEZET By; LOLLIPOPx [Adôh]
    BF1 hoofdrol; BEZET By; SWEETxQUEEN
    BF2 hoofdrol [Word vriendin Andreas]; BEZET By; PersianRose
    Bf 3 hoofdrol [Word vriendin Alex Evans]; BEZET By; xNIJNTJE
    Vriendin Georg; BEZET By; ERRORxROMY
    Gewone vriendin Hoofdrol+Vriendin Gustav; BEZET By; Billneukerx3
    Moder van hoofdrol [Is een bloedmooie vrouw hea]; BEZET By; CandyQueenx3
    Huppelkut1 die vriendin met HR wil worden; BEZET By; THxMilkshake
    Huppel2;
    BF ToHo; BEZET By sayXkiss


    Need to know this;
    Rol;
    Waarom die rol [GOEDE REDEN!];
    Plaatje[NIET TE SCENE EMO!];
    Tekstje;


    KiSsEz <3

    BF Hoofdrol,info komt zo schat


    Lalalalalalalala.

    BF Hoofdrol (A) Of TH xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol;BF Hoofdrol1

    Waarom die rol [GOEDE REDEN!];Omdat het idee mega hip is&omdat ik dan ook graag een mega hippe rol wil hebben x]

    Plaatje[NIET TE SCENE EMO!];

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69782

    Tekstje;

    Haay lieverds«3.Ik ben Paris en ben 18 jaartjes oud of jong,je beslist zelf maar hoe je het bekijkt.Ik ben dus eindelijk volwassen en heb sinds kort ook mijn rijbewijs.Mijn hobby's zijn shoppen en ik hou van kleding en make-up.Ja je raadt het al,ik ben vaak in het centrum te vinden!Ik hou ook erg van feesten en uitgaan en wordt dan ook vaak met een kater wakker.Verder heb ik een hekel aan chocolade en nerds,en ja dat was het wel een beetje.Dus ik laat jullie nu in de steek,so bye «3

    KOMT


    Lalalalalalalala.

    Rol;
    BF Hoofdrol<3333 (A) Hoofdrol 1,2 of 3 :P xD
    Waarom die rol [GOEDE REDEN!];
    Omdat ik van jou hou en jy de Hoofdrol bent. I Love you more than I love TH (H). And i mean it. (A) Döh <3333 Reden waarom ik meer van jou hou dn van TH: Ik met jou praat via pc en ik goed met jou vindt kan. Dat weet ik niet met TH -_-' xD
    Plaatje[NIET TE SCENE EMO!];
    Look in my FB ;)
    Tekstje;
    Listen up Bitch!


    Rose is de naam van deze chicka. 16 Jaar ben ikuu. Jawel 16. Ik weet.. ik lyk jonger[/eigendunk] maar.. SO WHAT! Ben je jaloers ofz? Hobby's heb ik niet en die wil ik ook niet hebben. Ik heb 1 oudere broer die er niet toe doet. Myn humeur is afwisselend en ik kan ook best lief zyn hoor. Meestal ben ik ook wel gewoon lief. Maar meer heb ik niet te zeggen...


    So Bye!


    XxX Rose (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ooh ooh ikke bf zijn =]

    Rol;BF

    Waarom die rol [GOEDE REDEN!];Omdat ik dat in real niet kan zijn =[

    Plaatje[NIET TE SCENE EMO!];http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2nc46eq&s=4

    Tekstje;Hi peepsz ! Ik zou eens zo lief zijn om mezelf voor te stellen. Raquel is mijn naam en ben 16 jaartjes oud. Ik heb pas mijn Super Sweet 16 gehad en het was geweldig ^^ Ik doe lekker waar ik zin in heb en als mensen mij stom aankijken om hoe ik doe of om hoe ik er uitzie kijk ik gewoon stom terug x] Mijn ouders accepteren mij niet helemaal en vinden het nogal moeilijk met hoe ik eruit zie,maar het doet me niet zoveel. Ik vind het mooi en dat moeten hun maar accepteren !! Ik ben best koppig en bitchy maar ik kan ook heel lief zijn en hyperactief !! Zo zul je me ok vaak zien als ik samen met mijn vriendinnen ben <33 Met de meiden ga ik graag uit of gewoon ergens in het centrum rond hangen. Ook ben ik verslaafd aan ijsjes, vooral Ben & Jerry lieft ik het meest <33 Waar ik niet tegen kan als mensen ruzie maken om nix en als mensen me andere niet accepteren. Vandaar dat ik het niet zo goed met me ouders kan vinden. Maar ik ga weg met mijn babygirls, byee sweetie's <33


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik heb nu niet zo heel veel tijd.. Maar ik wil graag BF vriendin or ToHo worden.. Kan ik ook later nog info geven?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Rol; BF Hoofdrol!<3

    Waarom die rol [GOEDE REDEN!]; Omdat de quiz me super lijkt en ik van jou hou<333

    Plaatje[NIET TE SCENE EMO!]; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=76854

    Tekstje; Heey Poepz!<3 Ik ben Renee en ben 16 jaar jong. Ja jong je leest het goed ik word behandeld als een klein kind! Ik heb de laatste tijd vaak een woordwisseling met mijn moeder maar ik kan er mee leven >.< Ik hou van mijn BF! Ze is echt dood aardig en ik zie haar dood graag! Ik hou van winkelen, hello kitty, cupcakes en muziek. Nouja me moeder komt thuis dus ik moet gaan! Bubaay poepz!<33

    Owja als ik BF niet word wil ik nummer 3 geen 2 want Andreas is stom >.<


    I do not hook up.

    Vriendin Georg.
    Ik ben nu op de laptop dus ik doe er even heel lang over om alle info in te vullen dus info komt strax. xx.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    BF 2 HOOFDROL.
    info komt.<3
    Waarom die rol [GOEDE REDEN!];
    listen up.Binnekort ga ik ook een nieuwe serie beginnen.En gij moogt er al ZEKER van zijn da gij een rol krijgt.Oke ni echt een rede,nu komt de rede.I will like it n_n<3#[mijn rde sucked -_-"]
    Plaatje[NIET TE SCENE EMO!];
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=76669
    Tekstje;
    Hi,Ik ben joyce en ben 16.Ik heb niks speciaals aan te merke op mijn leven dus gene shit,danku.Ik kan een bitch zijn en u ergste nachtmerrie.Maar dan moet je al heel erg slecht over komen bij mij want ik ben vooral lief.En nee,een ego heb ik ni dus houw die sjit maar n_n.Mijn vrienden gaan boven alles wat je maar kunt denken,dus raak ze met geen vinger aan,gesnapt?Of dat je dood wilt,dan gaat het wel ;]Voor de rest?Wat is een leven zonder muziek,Yea.iloveit!Ik ben geen wannaB nee,ik ben mijn eigen,danku voor het te begrijpen.Ja ik houw van tokio hotel,en nee daar kun jij niets aan veranderen.Verder?ben ik uitverteld,bye bitches!<3

    Wie nu rol heeft xD? :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Huppel 1!

    Rol; Huppel 1

    Waarom die rol [GOEDE REDEN!]; Ik speel graag eens bitchy,en ik wil eens in jou quiz spelen.^^

    Plaatje[NIET TE SCENE EMO!];http://i93.photobucket.com/albums/l64/TheZhoul/1186544740814.jpg

    Tekstje; Haaii,Ik ben Merel ik ben 17.Ik hou van Rose is rose.Rose is mijn wereld.Ik hou van barbie en van make-up.Meestal doe ik rose oogschaduw aan,maar soms ook lippenstift.Ik haat zwart en gotics.Voor de rest ben ik nog intressant,maar ik heb al die intresse niet te vertellen.
    Doei
    x


    @ THxMilkshake
    Wat bedoel je met 'Ik hou van Rose?"

    @PersianRose
    I kies straks

    Met Ik hou van Rose bedoelt ze niet my maar de kleur xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Peopz, ff aandacht!

    ALS JE MISSCHIEN EEN ANDERE ROL KRIJGT DAN DAT JE WOU DAN VOND IK JE DAAR BETER BIJ PASSEN DUS NIET TREUREN DAN!

    ANNELIES TELL US !!


    People who are meant to be together always find each other in the end.