• Kijk, ik wil me nagels eens een keer wat bijzonder lakken dan gewoon één kleurtje. Ik wil me nagels wit en dan met zwarte stipjes. Maar hoe krijg je dat in Hemelsnaam zo mooi want dat loopt toch uit? Weet iemand hier iets van? (:

    Dat is niet zo moeilijk. Ik heb momenteel allemaal monstertjes op mijn nagels, in allemaal verschillende kleuren. Daar was ik zo'n twee uur mee bezig. Werd helemaal duizelig van die nagellak lucht hahaa.


    i put the fun in funeral

    Je kan het via stempeltjes doen of met speciale kwastjes.


    "Ignite, my love. Ignite."

    je hebt dotting tools daarvoor. Maar die kosten geld haha, je kan het ook gwn met een satéprikker doen.


    Where words fail, music speaks

    HeyApple schreef:
    Je kan het via stempeltjes doen of met speciale kwastjes.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Failhare schreef:
    je hebt dotting tools daarvoor. Maar die kosten geld haha, je kan het ook gwn met een satéprikker doen.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb daar een dottingtool voor. Maar je kan ook het bobbeltje gebruiken op het einde van een kopspeldje, in ieder geval iets met een klein bolletje. En die strikjes kun je verven met een borsteltje, maar die vind je bijna niet. Dus ik gebruik die van een oude eyeliner die op was. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh, ik ken nog een techniek voor die strikjes. :Y)

    Op een stukje vershoudfolie dat strikje dik op doen. Uurtje wachten en dan kun je het eraf halen. Dan moet je alleen maar je nagel lakken of een topcoat erop doen en dan dat strikje erop zetten. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Geen idee, ik vind het er wel awesome uitzien :3


    Ik haat Cheerful :D

    Dottingtool en nailtemplates, super simpel.
    En anders kan je het proberen met oogpotlood want ja ja,
    ik kwam erachter dat dat kan.

    Ik ging zo perongeluk met oogpotlood van de action over mijn
    nagellak en het was vet duidelijk zichtbaar, dus ik streepjes
    gezet en topcoat er overheen en voila. Eigen, budgetproof nailart.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het is me gelukt. Ik heb nu witte nagellak met zwarte stipjes. Met behulp van de satéprikker. Hartelijk bedankt iedereen!