• Heey ik ben bezig met een story Diffrent Worlds. ~ Justin Drew Bieber.

    Ik heb deze rollen nodig:

    De beste vriendin van Raïsa.
    De vriendin van Ryan.
    De vriendin van Chaz.
    De zus van Raïsa.
    De Zus van Raïsa.
    Fans van Raïsa&Justin.


    Rol:
    Naam:
    Bijnaam (eventueel):
    Leeftijd:
    Uiterlijk (beschrijving + foto, ajb):
    Karakter:
    Extra's:


    Ik zoek niet de eerste maar de beste. (:
    Iks stuur je een bricht als je een rol hebt

    Xoxo.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 14:18 ]

    Ik wil Chaz's vriendin doen, mag het? ^^


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Wat info om intevullen zou handig zijn.
    Als de info er is vul ik een rol in


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Rol : Chaz's vriendin.
    Naam : Lilian Hurley
    Bijnaam : Lili
    Leeftijd : 16
    Karakter : Zeer gevoelig, ze doet ook wat je zegt wat ze moet doen. Als er wat is kan je altijd bij haar terecht, maar ze heeft ook graag dat soms mensen naar haar luisteren. Ze heeft altijd aparte kleren aan maar iedereen vind haar stijl geweldig. Ze draagt altijd bolletjes oorbellen. & als de zon schijnt kan haar dag niet meer stuk want ze is dol op de zon.
    Uiterlijk :


    Lilian is 1.73 lang, ze heeft Lang blond krullend haar, dat tot haar deien komt. Ze is normaal voor een meisje, ze heeft best wel lange benen. Ze heeft helder blauwe ogen, 'dat zijn haar echte ogen.' maar soms doet ze wel is lenzen aan als ze het wilt. En ze heeft rechte witte tanden.
    Extra's : Ze is dol op suikerspinnen. Als ze dat ziet koopt ze het altijd, omdat ze er zo verslaafd aan is. & Lilian is bang van spinnen/ slangen/ muggen & vliegen.

    Nog wat weten?

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 14:23 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    AriaM schreef:
    Wat info om intevullen zou handig zijn.
    Als de info er is vul ik een rol in

    ik heb het er staan hoor!

    Ik heb mijn tekst wat bij gewerkt, hopelijk is ie wat (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Is de vriendin van Ryan nog beschikbaar?

    MissGroff schreef:
    Is de vriendin van Ryan nog beschikbaar?

    ja hoor. (:

    Rol: Vriendin Ryan

    Naam: Elona Groff

    Bijnaam (eventueel): Eloontje

    Leeftijd: 17

    Uiterlijk (beschrijving + foto, ajb):

    Elona is 1.70 lang. Ze heeft haar haar blauw geverfd. Blauwgroene ogen. lichtte huid. Ze draagt altijd skinny jeans en shirt. Nooit hakken. Ze heeft en tattoo op haar schouder met de text: "I Love you Jonathan my big brother"

    Karakter: Elona is lief tegen haar vrienden en familie. maar als je haar boos maakt dan slaat ze er op los en heeft ze een verandering van haar personlijkheid. ze is lief en zorgzaam, grappig je kan dr alles vertellen en staat altijd voor je klaar.

    Extra's: Elona is niet echt een meisjes meisje. Ze zat in het Rugby team. heeft veel verstand van auto's Laat nooit met dr sollen kan aardig rammen en heeft een oudere broer genaamd Jonathan die alles voor haar betekend. Elona speelt ook nog gitaar en heeft een prachtige zangstem net als haar broer. Jonathan en zij spelen vaak in restaurants en geven kleine optredens

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 14:32 ]

    Fantastico schreef:
    (...)
    ja hoor. (:
    Ik heb ff info vriendin Ryan ingevult

    Rol:Vriendin Ryan.
    Naam:Lilly Emily McClaister
    Leeftijd:16
    Uiterlijk:


    Lilly heeft lange bruinen haren en zwarte ogen,ze heeft een licht getinte huid,Lilly is best slank en heeft roze lippen.
    Karakter:Lilly heeft tot een lange tijd geleden altijb bij de 'bitches' van school gehoord dit is verandert toen Lilly haar moeder erg ziek werd,Lilly haar vader was vaak werken,het vaak uitgaan is voot lilly toen op gehoeden want ze ging coor haaar kleinere zusje Emily zorgen.
    Lilly is een blij en zorgzaam iemand en komt op voor haar vrienden.
    Lilly is ook heel verlegen en zegt altijd hoe het zit.
    Extra's:Lilly is opgegroeid in een klein dorpje in Engeland ze is op haar 12 verhuist voor vaders werk.
    Lilly zusjes;



    Nog wat weten?

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 14:34 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Rol: Ryan's vriendin
    Naam: Nicole
    Volledige naam: Nicole Mary Woods
    Bijnaam: Nickie of gewoon Nicole
    leeftijd: 17
    foto:








    ~Haarkleur: Rood , welke kleur rood is onbekend.
    ~Haar style: Stijl.
    ~Oogkleur: Bruin.
    ~Lipkleur: Lichtrood.
    ~Wangen: kleine kuiltjes als ze lacht, das dus altijd.
    ~Kleding: Blij, mooi, punkie/hip (bij de tijd) achtig.
    ~Make-Up: Licht, maar opvallend.
    ~Huid: Blank.
    ~Overig
    -Bloem in haar.
    -Een ketting.
    -Een ster ring.

    Karakter: Dit meisje is een verlegen maar een blij meisje. Ze is zeker van wat ze doet, en ze weet wat ze wil. En ze is snel gekwetst.

    Haatlijstje:
    ~Mensen die onbeleefd zijn
    ~Mensen die haar buitensluiten
    ~Mensen die plagen
    ~Mensen die Chagerijnig zij

    Houd van... Lijstje:
    ~Mensen die vrolijk zijn
    ~Dieren
    ~Het huisdiertje van je vrienden
    ~Geschiedenis,
    ~Schattige mensjes
    ~De velle kleuren.

    Huisdier: geen.
    Welke werdt het als je er een wauw: Een dikke rooie harige kat. Zo als Garfield


    Waar kan ze níét tegen: Ze wordt snel gekwetst, is over-emotioneel en is snel beledigd. Ze zegt dan ook vaak: ''Wat bedoel je daar nou mee?!''een super gevoelige drama queen.Maar daarna keert altijd naar haar gebruikelijke lieve zelf.

    Familie: Nicole heeft een broerdie 2 jaar jonger is dan Nicole, ook heeft ze een klein zusje. Ze woont bij haar ouders.
    Levens info:
    Nicole is opgegroeit in Los Angeles. Ze zit op een school aan de rand van L.A. Nicole is een echte drama Queen en ze is heel emotioneel. Als ze toneel speelt doet ze het altijd heel overdreven, maar uiteindelijk blijkt ze toch meer talent in acteren te hebben dan wie dan ook.


    hobby's: Ze houd van shoppen met dr vriendinnen of met Ryan. Tekenen, naar Starbucks gaan, uren aan de telefoon hangen met vriendinnen,leuke dingen doen met Ryan,gitaar spelen en naar de bios gaan.Acteren, Zingen, Dramatisch zijn.
    extra: ~Gek, maar dan ook overdreven gek.
    ~Drama Queen.
    ~Altijd afgeleid door puppy's en katten enzovoort.
    ~Ze is erg ovderdreven in dingen, en heeft hier geen problemen mee.
    ~Ze is erg snel emotioneel
    ~Snelle stemmingswisselingen

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 17:08 ]


    Nobody ever gave a fuck before, all they did was doubt me.

    Rol: Vriendin Chaz
    Naam: Primrose Monica Valetina Avenge
    Bijnaam (eventueel): Blue
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk (beschrijving + foto, ajb):


    Primrose heeft bruin golvend haar en groene ogen, die af en toe bruin lijken. Ze is niet één van de langste en haar rondingen hebben een normale grootte. Ze heeft een blanke huidskleur en haar huid is naar een dagje zonnen lichtvgetint. Haar huid is zacht en aan haarstem kan je een beetje horen dat ze geboren is in Texas. Ze draagt het liefst een jurkje of een simpele spijkerbroek. Ze heeft af en toe haar bril op en soms haar lenzen. Ze heeft rechte parelwitte tanden, omdat ze vroeger een beugel had. Ze heeft een mooie lach en ze kan ook heel schattig en onschuldig lachen.
    Karakter: Primrose is een lief meisje die het niet over haar hart zou krijgen om een hond te schoppen of iemand pijn te doen. Ze is erg zorgzaam en behulpzaam, wat veel mensen leuk aan haar vinden. Ze is af en toe nogal verlegen als ze in een ruimte is met veel mensen, maar ze is ook erg dapper en een echte doorzetter. Ze zoekt geen problemen of ruzie en wil gewoon lo maken met haar vrienden en vriendje. Ze is ook vrolijk, maar niet dat mensen er last van krijgen. Ze is levendig en het boeit haar niet wat andere van haar denken, zolang ze maar bij haar geliefde kan zijn. Je voelt je al snel prettig bij Primrose in haar buurt en als je respect verdient, krijg je haar respect. Ze geeft goed advies en is een zeer goede luisteraar. 
    Extra's: Ze is vernoemdt naar de bloem genaamdt Primrose. 

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 17:02 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Rol: Beste vriendin
    Naam: Ashley Pearl Jonshon
    Bijnaam (eventueel): Ash
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Ashley is iemand die eigenlijk altijd bij de mode is. Als ze een keer een lazy saturday heeft, dan kan je haar in haar eigen huis nog wel eens met een jogginsbroek aantreffen, maar meestal loopt ze er goed bij. Ze gaat ook nooit zonder make-up naar buiten.
    Karakter: Het is een aardig meisje, maar verre van onzeker. Ze weet dat ze mooi is en maakt hier soms maar al te graag gebruik van. Zo heeft ze dus ook een paar jongens aan de haak geslagen en een paar dagen daarna afgewimpelt. Waarom ze de jongens aan de haak sloeg? Ze wou een of ander sierraad hebben. Dit is een hele slechte eigenschap van haar, maar ze kan er niks aan doen. Elke keer weer zegt ze tegen zichzelf dat ze het niet moet doen, maar alsnog doet ze het. Ook is ze heel sociaal, dus ze vind het niet erg om zomaar op iemand af te stappen en er een leuk gesprek mee te voeren. Als ze haar maandelijkse periode heeft, kan ze nog wel eens opvliegerig en chagerijnig zijn, maar hier probeert ze zich een beetje overheen te zetten.
    Extra's: Ze heeft nu wel een crush gevonden. Mark is zijn naam. (:

    moet ik nog wat veranderen of toevoegen of wat dan ook, meld het (:
    en wil je ook melden als ik de rol heb? (aa)


    Everything you want comes after you stop looking for it

    Rol: Vriendin Chaz.
    Naam: Aimabel (spreek uit als: Imabel)
    Bijnaam (eventueel): Aimmy (Immy), Bellie.
    Leeftijd: 16 bijna 17.
    Uiterlijk (beschrijving + foto, ajb):


    Aimabel heeft bruine ogen en oorspronkelijk bruin haar, maar ze heeft er blonde plukken in laten zetten. Ze is ongeveer 1.65, dus niet de langste, maar ook niet de kleinste. Ze heeft een blanke huidskleur en een zachte huid, want ze smeert altijd een crème op omdat haar huid anders een beetje stroef en gevoelig is. De jongens vallen vooral voor haar glimlach, want als ze lacht, lacht ze met haar hele gezicht. Ze kan ook snoezig en onschuldig kijken.
    Karakter: Aimabel zou je niet zo een, twee, drie opmerken, ze is vrij stil. Maar als iemand haar opmerkt komt het door haar stem. Je merkt meteen dat het een pure Londenaar is. Aimabel komt oorspronkelijk uit Londen maar is toen ze 10 was verhuisd. Als vriendinnen haar in een woord zouden moeten beschrijven, zou dat zijn: Gek. Aimabel is een echte lachebek, als zij er is, is het altijd gezellig. Maar, ze heeft ook een gevoelige kant. Ze heeft op een of andere manier een kleine muur om zich gebouwd. Omdat ze vroeger veel is getreiterd en gepest. Waardoor ze ook vrij verlegen is. Maar je kan haar altijd leren kennen. Als ze iemand voor 't eerst ziet, is de muur verdwenen. Maar als je haar hart breekt, kan je het niet goed maken. Je zal je snel goed voelen bij Aimabel. Ze geeft je een gevoel van dat al je geheimen, hoe erg ook, altijd veilig bij haar zijn. Iedereen kan zijn hart dan ook bij haar luchten.
    Extra's: Als ze een paaltje ziet springt ze er altijd over heen. Ze heeft een broertje en een zusje genaamd: Elia (jongen) & Nena (meisje). Haar broer en zus zijn totaal anders dan haar. Haar broer is een skater, meer relaxed. Haar zus is een drama queen, een overdrijver. Maar ze houd veel van hen, en haar familie betekend ook veel voor haar. Omdat haar ouders overleden zijn. Verder is het eigenlijk heel leuk om bevriend met haar te zijn.


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Fantastico schreef:
    Heey ik ben bezig met een story Diffrent Worlds. ~ Justin Drew Bieber.

    Ik heb deze rollen nodig:

    De beste vriendin van Raïsa.
    De vriendin van Ryan.
    De vriendin van Chaz.
    De vriendin van Christian.
    De zus van Raïsa.
    De Zus van Raïsa.
    Fans van Raïsa&Justin.


    Rol:
    Naam:
    Bijnaam (eventueel):
    Leeftijd:
    Uiterlijk (beschrijving + foto, ajb):
    Karakter:
    Extra's:


    Ik zoek niet de eerste maar de beste. (:
    Iks stuur je een bricht als je een rol hebt

    Xoxo.