• Nou ik zat op me mobiel op msn, want ik had echt harde hoofdpijn & het was half 9, en ik lag in me bed want voelde me niet lekker. En ik was aan het praten met mijn vriendje tot hij even brb was en ik zei 'ik val bijna in slaap.' en dat was ook zo. hij schreef, 'Ga maar slapen hoor.' en ik zei 'nee zo moe ben ik nog niet.' tot ik opeens in slaap viel en om half 11 werd ik opeens wakker en stond me msn nog aan en me vriendje schreef 'Je slaapt vast, want je antwoord niet meer, nou shawty slaap lekker, ook al slaap je al, je bent mijn wereld. <3' ik vond dat sweet ;O Iemand ook zo iets mee gemaakt ongeveer?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ooh zo sweet van jouw vriendje.
    Nog nooit meegemaakt (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Hahahaha lief ^^ ja heb ik ook hoor, zo een lief vriendje ^^


    Life is hard and then we die

    haha ja komt me zeker bekend voor, ik was ik slaap gevallen toen ik met mijn vriendje aan het bellen was toen ik in bed lag ^^


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Shawty... (no_chears)

    En ja, ik ben zo vaak in slaap gevallen tijdens het smsen.


    -

    Awh,dat is echt zo lief (bloos)
    Maar ik heb geen vriendje (gehad).


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Haha lief.
    Laatst was ik met iemand aan het msnen alleen die viel in slaap.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee


    No growth of the heart is ever a waste

    HeyApple schreef:
    Haha lief.
    Laatst was ik met iemand aan het msnen alleen die viel in slaap.

    Ik wil best me vriendje zijn reactie wel weten nu ;d


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ja, maar dat is al 8 maanden geleden -.-


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dat is echt cute.


    I'm in love with you and all your little things

    Shawty's like a melody in my head (y) Haha, dat liedje is nice.
    Anyway, Nou ik zat op me mobiel op msn, want ik had echt harde hoofdpijn ? Dat begrijp ik nou echt niet he :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat is zooo lief!
    Mijn vriendje is helaas niet zo, maar mijn beste vriend wel.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Endure schreef:
    Shawty's like a melody in my head (y) Haha, dat liedje is nice.
    Anyway, Nou ik zat op me mobiel op msn, want ik had echt harde hoofdpijn ? Dat begrijp ik nou echt niet he :']

    Kijk ik zat eerst op de computer, maar ik had hoofdpijn, dus ging ik op msn op me mobiel.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Clefairy schreef:
    (...)
    Kijk ik zat eerst op de computer, maar ik had hoofdpijn, dus ging ik op msn op me mobiel.


    Dan ga je toch niks doen? Je krijgt alleen amar meer hoofdpijn van die dingen doen hoor ^o)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nee, maar dat is echt lief<3


    Food.