Zeiktopic-alert, I'm sorry (:
I'm feeling discriminated, en dan praat ik over het feit dat ik in 5 Gymnasium zit. In iedere les horen we dat wij als Gymnasium klas altijd ons huiswerk zouden moeten maken omdat wij dat blijkbaar leuk zouden vinden. Ze verwachten dat wij goed zijn in ieder vak, gewoon omdat we Latijn en/of Grieks hebben gekozen. Overal hoor je: "Jullie zijn Gymnasium, dús zijn jullie goed in Geschiedenis." Fuck you. Seriously, wat heeft dat er nou weer mee te maken?
En we worden altijd en overal vergeten. In het begin van het jaar krijgt iedere leerling proefwerkblokken. Raad eens welke klas geen proefwerkblokken kreeg? Indeed, 5 Gymnasium. Raad eens wie er geen uitval kregen van Economie omdat ze ons waren vergeten bij de roostermaker en hierdoor langer op school moesten blijven? Right, 5 Gymnasium. We worden bij alles vergeten of mogen we als laatste, behalve bij corvé. How tipical.
Maar, serieus, ik vind dit echt niet leuk. Ze zouden ons niet anders mogen behandelen dan de andere VWO klassen, dat is toch belachelijk. Gymnasium should be fun and something to be proud of, but this doesn't make any sense, does it? Herkenbaar voor iemand? What to do about it? Sorry about this, I'm just a little fucked up. ;$
[ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 17:52 ]
Have you ever been alone in a crowded room?