• Ik weet niet of het goed staat maar alsnog,.

    Mijn nichtje word zaterdag 5 jaar, en ze hebben me gevraagt of ik ook wou blijven bbq'en. Maar ik heb al met een paar vrienden afgesproken dat we zaterdag gaan gourmetten. En dat zouden we eigenlijk al twee weken terug doen maar het kon maar steeds niet. Maar mijn zus en mijn vader blijven wel bij mijn oom en tante eten, dus dan vind ik het ook zo raar om weg te gaan met de reden dat ik al met vrienden had afgesproken.

    Wat denken jullie dat ik moet doen?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Je had het al afgesproken met je vrienden, dus daar ga je dan ook heen.


    Happy Birthday my Potter!

    Naar je familie gaan en de week erop met je vrienden gaan eten, ze zullen het wel bergijpen


    All I have in life, is my imagniation.

    Gewoon zeggen dat je niet tot dan kan blijven, en niet als reden noemen dat je naar je vrienden gaat?
    + jij hebt ook recht op een eigen leven (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Tsja, ik zou doen wat je zelf wilt. Ik ga ook niet altijd mee naar verjaardagen, hoor, ik vind het eigen keus. Het is niet zo dat omdat je zus en vader gaan, jij ook moet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Litwick schreef:
    Je had het al afgesproken met je vrienden, dus daar ga je dan ook heen.


    You never fail, unless you keep trying...

    Kunnen jullie dat niet in de middag doen? Of de volgende dag? Een verjaardag van je nichtje is belangrijker lijkt mij.


    We accept the love we think we deserve.

    ik zou naar je vrienden gaan ;D


    Shoganai i ne~

    als je eerst naar je nichtje gaat, maar eerder weg gaat omdat je met vrienden hebt afgesproken dan ben je toch bij allebei geweest?
    Ik doe het ook vaak genoeg, gewoon wat eerder weg.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Lightweight schreef:
    Kunnen jullie dat niet in de middag doen? Of de volgende dag? Een verjaardag van je nichtje is belangrijker lijkt mij.


    Voor mij zijn mijn vrienden ook echt belangrijk, want ik zie ze bijna niet, omdat ik niet meer bij ze in de klas zit en andere pauzes heb, en ik nu echt in een kut periode zit op school, als een loner, en alle leraren die zich zorgen om me maken.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Litwick schreef:
    Je had het al afgesproken met je vrienden, dus daar ga je dan ook heen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou mee móeten naar mijn familie, maar als ik kon kiezen zou ik sowieso naar mijn vrienden gaan. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zou daarheen gaan en dan gaan eten met vrienden daarna


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zou daarheen gaan en dan gaan eten met vrienden daarna


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zou daarheen gaan en dan gaan eten met vrienden daarna


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zou daarheen gaan en dan gaan eten met vrienden daarna


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.