• M'n bb doet heel raar! Ik kan hem alleen nog maar aandoen, en dan komt er dat je je ww in moet vullen maar dat gaat niet ? ik snap het niet. Heeft iemand dit al is gehad ? of weet je wat het kan zijn ? en wat deed je toen ?

    xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Sorry, I don't have a bb


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb het met mijn oude gsm gehad.Was een Samsung maar geen touch of zo.
    Ik heb hem op de grond gesmeten.Hij werkte toch niet (:
    En het was toch in sneeuw (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    opnieuw opstarten door de batterij eruit te halen


    Life is hard and then we die

    BlackBerry's zijn gevoelige toestellen. Ik heb al 2 jaar ervaring met die dingen. Curve's, Bold's en nu een Torch. Zet hem uit en haal je simkaart eruit. Doe hem er daarna weer in, en kijk dan even of hij het weer doet.


    I love you Tim

    PureObsessed schreef:
    BlackBerry's zijn gevoelige toestellen. Ik heb al 2 jaar ervaring met die dingen. Curve's, Bold's en nu een Torch. Zet hem uit en haal je simkaart eruit. Doe hem er daarna weer in, en kijk dan even of hij het weer doet.
    ik probeer het ff. De baterij had ik er al heel vaak uitgehaald. maar simkaart nog niet x.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Inleveren misschien krijg je dan wel nieuwe net zo als mij:X

    Ik had niet hetzelfde probleem als jou.


    (Be)lieve in (you)rself

    nee hij doet het nog niet -_-


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co