• Ik ga ongeveer naar de kleur van mijn uitgroei. Misschien iets donkerder, dus ik krijg ongeveer mijn eigen haar kleur weer terug.. Waarschijnlijk zal ik het lichte wel weer missen! Haha!

    Wie gaat zijn/haar ook verfen?

    (Foto toestel is dood en dit is de meest recente foto die ik heb... )

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 17:35 ]


    Forever.

    Ik ga ooit nog eens me haren rood doen (: en dan beetje vel rood (: gewoon om te kijken of het wel leuk staat (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Als ik geld heb, bruin. Het is nu rood, maar die kleur vind ik irritant. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Sudowoodo schreef:
    Ik ga ooit nog eens me haren rood doen (: en dan beetje vel rood (: gewoon om te kijken of het wel leuk staat (:
    Ik heb ook rood gehad! Nouja, ik wilde rood maar kreeg bordeau rood (schrijf je dat zo?)- De kapper had me verkeerd begrepen.. :/


    Forever.

    Ambrosine schreef:
    (...) Ik heb ook rood gehad! Nouja, ik wilde rood maar kreeg bordeau rood (schrijf je dat zo?)- De kapper had me verkeerd begrepen.. :/


    Das bagger D:
    ik heb nu Brokaat rood.. felste rood wat ik kon vinden in de winkels.. mja et ziet er alsnog beetje natuurlijk uit vind ik.. duss, sparen en de kapper het eens laten proberen (: Ik zoek dan wel een plaatje met welke rood ik wil ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Das bagger D:
    ik heb nu Brokaat rood.. felste rood wat ik kon vinden in de winkels.. mja et ziet er alsnog beetje natuurlijk uit vind ik.. duss, sparen en de kapper het eens laten proberen (: Ik zoek dan wel een plaatje met welke rood ik wil ;D

    Haha oké! Ik weet niet waar je woont maar in Rotterdam was ik pas in een winkelte waar ze ook haarverf verkopen en die verkopen ze dan in best wel kleine grijze potjes. Niet goedkoop maar wel heel veel felle kleuren.. als ik nou eens op de naam van het product kon komen...


    Forever.

    Ik ga mijn haar misschien in de kleuren van de regenboog verven :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Net geverfd, chocoladebruin. De volgende keer is over drie weken of zo.


    Destroy what destroys you.

    Ik ga mijn haar niet verven. Echte blondines zijn bijna uitgestorven dus ik moet het in leven houden (joehoe)


    -

    Wow, dat is donker!
    Ik ben aan het twijfelen of ik het weer ga verven, ik zie wel (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ambrosine schreef:
    (...)
    Haha oké! Ik weet niet waar je woont maar in Rotterdam was ik pas in een winkelte waar ze ook haarverf verkopen en die verkopen ze dan in best wel kleine grijze potjes. Niet goedkoop maar wel heel veel felle kleuren.. als ik nou eens op de naam van het product kon komen...


    Ik woon in Veendam ;P Maar ik denk dat ik een felle kleur toch wel aan een kapper ga vragen aangezien et nog nooit zelf hebben gedaan ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het is verven en nee ik ben trots op mijn van nature rode/oranje haartjes :D

    Ik had altijd blond & heb me haren in bruin geverft.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Oh vast wel. Wil al vijf jaar een keer goed rode highlights and one day komt het ervan :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ambrosine schreef:



    Ik ga ongeveer naar de kleur van mijn uitgroei. Misschien iets donkerder, dus ik krijg ongeveer mijn eigen haar kleur weer terug.. Waarschijnlijk zal ik het lichte wel weer missen! Haha!

    Wie gaat zijn/haar ook verfen?

    (Foto toestel is dood en dit is de meest recente foto die ik heb... )


    ik heb ze pas zwart laten verven met rood :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    RainbowDash schreef:
    Ik ga mijn haar misschien in de kleuren van de regenboog verven :Y)

    Dat lijkt me zo gaaf... Haha ;D


    Forever.