• Ik wil graag een story voor mezelf gaan schrijven. Misschien komt die wel op quizlet. Ik heb een paar ideetjes en ik heb jullie hulp nodig om er één te kiezen. Zeg ook waarom je die kiest. Willen jullie ook zeggen of jullie het originele ideeën vinden?

    Idee1:
    Op een regenachtige dag vindt Suzanne een dagboek. Ze neemt het mee naar huis en begint er in te lezen. Voor ze het weet belandt ze in het leven van iemand met veel geheimen. Zal Suzanne haar op tijd kunnen redden?

    Idee2:
    Op haar elfde verjaardag krijgt Sterre een brief van Academia een school voor nimfen. Ze gaat erheen en blijkt één van de krachtigste nimfen in de geschiedenis te zijn

    Idee3:
    Santana heeft Anorexia. Alles, vanaf de eerste dag lijnen tot haar dood. Heeft ze verteld in een dagboek. Nu ze dood is besluit iemand het dagboek uit te geven

    Idee4:
    Nina is getuige geweest van één van de grootste moordpartijen ooit. Ze verloor daarbij haar hele familie,(dus mama, papa, broertje, zusje) maar wist zelf te ontsnappen. Ze is naar Canada verhuist om bij haar oom en tante te gaan wonen. Dan doen de wereldlijders een oproep. Ze zoeken getuige van de moordpartij. Zal Nina voor het eerst haar verhaal vertellen?

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 17:17 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Eerlijk gezegd spreken ze me allemaal niet erg aan, maar ik zou dan wel het laatste idee doen. Ik denk namelijk dat je hier best iets spannends mee kan doen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Euh... bij idee 4 is er een foutje ingeslopen... "Ze verloor daarbij haar hele familie" & "Gaat daarna bij haar oom & tante wonen" ... Als ze haar hele familie verliest kan dat toch niet?


    Life is hard and then we die

    Dumbledore schreef:
    Eerlijk gezegd spreken ze me allemaal niet erg aan, maar ik zou dan wel het laatste idee doen. Ik denk namelijk dat je hier best iets spannends mee kan doen. (:


    Harry's eyes could get you pregnant. I swearr

    Dumbledore schreef:
    Eerlijk gezegd spreken ze me allemaal niet erg aan, maar ik zou dan wel het laatste idee doen. Ik denk namelijk dat je hier best iets spannends mee kan doen. (:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Dumbledore schreef:
    Eerlijk gezegd spreken ze me allemaal niet erg aan, maar ik zou dan wel het laatste idee doen. Ik denk namelijk dat je hier best iets spannends mee kan doen. (:


    I can't even think straight.

    Euhm, dan zal ik voor het laatste kiezen.
    Lekker spannend 8D


    Stop trying to control everything and just let go.

    Ik vind idee een & vier echt heel leuk.


    Alleen maar tranen van geluk

    idee een en twee. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Als je voor jezelf schrijft, kun je beter zelf kiezen. Als het publiek het er niet toe doet moet je schrijven wat je zélf het fijnste vind :3


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Als je voor jezelf schrijft, kun je beter zelf kiezen. Als het publiek het er niet toe doet moet je schrijven wat je zélf het fijnste vind :3

    Dat is best een goed idee
    dan ga ik denk ik toch 1 doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one