Ik wil graag een story voor mezelf gaan schrijven. Misschien komt die wel op quizlet. Ik heb een paar ideetjes en ik heb jullie hulp nodig om er één te kiezen. Zeg ook waarom je die kiest. Willen jullie ook zeggen of jullie het originele ideeën vinden?
Idee1:
Op een regenachtige dag vindt Suzanne een dagboek. Ze neemt het mee naar huis en begint er in te lezen. Voor ze het weet belandt ze in het leven van iemand met veel geheimen. Zal Suzanne haar op tijd kunnen redden?
Idee2:
Op haar elfde verjaardag krijgt Sterre een brief van Academia een school voor nimfen. Ze gaat erheen en blijkt één van de krachtigste nimfen in de geschiedenis te zijn
Idee3:
Santana heeft Anorexia. Alles, vanaf de eerste dag lijnen tot haar dood. Heeft ze verteld in een dagboek. Nu ze dood is besluit iemand het dagboek uit te geven
Idee4:
Nina is getuige geweest van één van de grootste moordpartijen ooit. Ze verloor daarbij haar hele familie,(dus mama, papa, broertje, zusje) maar wist zelf te ontsnappen. Ze is naar Canada verhuist om bij haar oom en tante te gaan wonen. Dan doen de wereldlijders een oproep. Ze zoeken getuige van de moordpartij. Zal Nina voor het eerst haar verhaal vertellen?
[ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 17:17 ]
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one