• heey,

    altijd als ik naar school ga zit mijn rugzak propvol maar vooral zwaar!
    Dus nu is mijn vraag: hebben jullie tips om een minder zware rugzak mee te sleuren?
    Ik zeg het wel nu al wij hebben geen kluisje!

    Ik dacht misschien kan ik als ik mijn rugzak maak de mappen nemen met de vakken dieik nodig mijn papieren uit die mappen halen en dat dan in een grote dikke map stikken dan zo een tussenblad volgende vak, .....

    En dan nog gewoon mijn handboeken en rekenmachine enzo!

    Is dat volgens jullie een goed idee, elke keer mijn blaadjes van de vakken dat we hebben hersteken in 1 grote map???
    ( dan is er mee plaats en heb ik niet zoveel mappen want mappen wegen ook)


    HEBBEN JULLIE NOG EEN ANDER IDEE???

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 19:12 ]

    Misschien kun je meer zijvakjes van je tas gebruiken i.p.v etui's meezuilen?


    Not all those who wander are lost.

    Koop een extra grote ringmap en steek de cursussen die je die dag nodig hebt allemaal samen in die map. Koop het grootste Jansport/Eastpak model. Hou je grootste ruimte vrij voor je cursussen, de tweede ruimte voor je pennenzakken en boeken en de kleinere ruimte voor al de rest. Zo vindt je je rommel sneller terug. :W


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    Koop een extra grote ringmap en steek de cursussen die je die dag nodig hebt allemaal samen in die map. Koop het grootste Jansport/Eastpak model. Hou je grootste ruimte vrij voor je cursussen, de tweede ruimte voor je pennenzakken en boeken en de kleinere ruimte voor al de rest. Zo vindt je je rommel sneller terug. :W


    woensdag ga ik een grote boekentas hebben en dat van die map dacht ik ook al maar kheb schrik dak zo elke keer iets ga vergeten.
    Ik ga het denk ik eens uitproberen morgen al mijn bladeren van de vakken die ik nodig hebben in 1 grote map!
    xD

    Neem iedere keer maar kleine deeltjes van een vak per dag mee naar school, laat hetgene wat je al gezien hebt thuis en dat wat je de volgende les nodig hebt neem je gewoon mee


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Neem niet allemaal losse schriften, maar 1 zo'n dik schrift :'D


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Neem snelhechters ipv mappen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik neem altijd gewoon losse bladen mee. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik neem altijd losse bladeren mee en steek dat tussen mijn cursusblok.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    geen slim idee om een grote boekentas te kopen
    dan steek je er te veel in omdat hij zo groot is


    mijn boekentas en daar kunnen 6 vakken in, dus dat zijn 6 mappen en 3 handboeken
    je kan ook bijvoorbeeld met diegene die naast je zit afspreken om elk op zijn buurt een handboek mee te nemen als dat mag