• De Maya's voorspelde lang geleden de einde van de wereld op 21-december-2012.Maar wat als het niet de einde van de wereld is , maar iets wat de mens zelf veroorzaakt heeft en de natuur een handje mee helpt?.

    21 December leuk net zo normaal als alle andere dagen. het sneeuwde en het was bijna kerst.Loena ging samen met haar bange zusje Lilly naar de bioscoop. Alles leuk normaal tot er een sneeuwstorm komt waardoor ze niet meer naar huis konden.Een onbekende jongen zorgt er voor dat ze thuis kommen.Maar wat als als hij niet meer naar huis kan omdat auto's niet mogen rijden , de ouders ook niet naar huis kunnen en er 's nachts wat gebeurd en niemand weet hoe?

    Ik weet eigenlijk nog niet wat ik er op wil hebben behalve deze Titel :The end of the world as we knew.:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik zei toch verleden tijd o.O ik maak het meschien morgen ook1 voor je blondie (A)


    Shoganai i ne~

    Je weet toch wel dat je best wel wat foutjes in je begin post hebt staan :3?


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    Je weet toch wel dat je best wel wat foutjes in je begin post hebt staan :3?


    Ik ben niet zo goed in Grammatica en spelling daarom begin ik met verhalen(A)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    De Maya's voorspelden lang geleden het einde van de wereld op 21 december 2012. Maar wat als het niet het einde van de wereld is , maar iets wat de mens zelf veroorzaakt heeft. Wat als de natuur gewoon een handje mee helpt?

    21 December lijkt net zo normaal als alle andere dagen. Het sneeuwt en het is bijna kerst. Loena gaat samen met haar bange zusje Lilly naar de bioscoop. Alles lijkt normaal tot er een sneeuwstorm komt waardoor ze niet meer naar huis kunnen. Een onbekende jongen zorgt er voor dat ze thuis komen. Maar wat als die jongen niet meer naar huis kan omdat, door het slechte weer, auto's niet mogen rijden, de ouders ook niet naar huis kunnen en er 's nachts wat gebeurd en niemand weet hoe?


    Ik heb het even voor je verbeterd, als je het niet erg vind. -a-
    & het lijkt me eigenlijk wel een cool verhaal. (:

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 19:11 ]


    Save me from myself.