• moeten mensen altijd zo :') van die kutsmileys ergens achter zetten als ze iets zo raar bedoelen. Ik haat dat. echt zo erg. Dan zeg je iets en krijg je een droog antwoord of een antwoord met een arrogante kutsmiley, een :') of een. ;)

    Haat aan die smileys, ze moeten alle bei gewoon weg. Dan zeg je bijvoorbeeld.. tsja ik heb even geen voorbeeld. Maar oke, dan krijg je dus zo'n kutantwoord met een kutsmiley erachter. Who's with me. Niet dat er nu nog iemand online is.. :'D maar morgen ochtend wel. Deze ochtend.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    uhh...

    wat? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ok. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    I like smileys... ;'D


    I love you Tim

    interresant :'D


    Cool, neat, swell -Cry

    Obliviatum schreef:
    interresant :'D

    Ja he. :') moest even mijn frustraties kwijt over deze smileys.. x'] plus het is zoo laat, dan staat mijn niveau op 0 dus kan je zoiets verwachten!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    ach heb ik ook
    en dan schrijf ik een hoofdstuk -_-
    jezes wat gaat daar van komen?? :')


    Cool, neat, swell -Cry

    die knipoog vind ik zooo irritant overkomen, als iemand die gebruikt is het precies van 'ik weet het echt wel beter hoor, stommerik ;);););););)'


    None but ourselves can free our minds.

    dit is het meest zinloze topic ooit
    en ik vind het nog leuk ook :'D
    ons niveau is toch weer hoog vanmorgend

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 3:07 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Tendencies schreef:
    die knipoog vind ik zooo irritant overkomen, als iemand die gebruikt is het precies van 'ik weet het echt wel beter hoor, stommerik ;);););););)'


    You're so funny. ;)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind ze wel leuk(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    Ik vind ze wel leuk(cat)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Titel aangepast > alleen smileys zijn niet toegestaan :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha, die smiley's gebruik ik echt heel vaak, maar 't is niet arrogant bedoeld. Als 't wel zo is, dan merkt men 't wel aan m'n reactie :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Horan schreef:
    Ik vind ze wel leuk(cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.