• Mijn eerste echte lesdag van dit schooljaar.
    IK HEB NOG NOOIT ZO'N KUT DAG MEEGEMAAKT.
    Ik zit bij alle lessen alleen. (behalve Engels en handenarbeid en Engels was ook alleen maar om dat het niet anders kan).
    De eerste pauze was ik met twee meisje buiten gaan staan. In de fucking kou.
    Ik kon de hele dag wel huilen omdat ik me zo niet op mijn plaats voel in mijn nieuwe klas.
    Het enigste wat leuk was was de grote pauze waar ik met al de kinderen van mijn oude klas heb gesproken.
    Zelfs gym vind ik niet leuk meer in mijn nieuwe klas.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het moet misschien ook even wennen. Zo was mijn eerste schooldag ook wel eens, en het kwam later allemaal goed. Geef de moed niet op (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Het moet misschien ook even wennen. Zo was mijn eerste schooldag ook wel eens, en het kwam later allemaal goed. Geef de moed niet op (:


    IK denk van niet. Ik ken de kinderen bij wie ik in de klas zit. En geloof me, daar word ik nooit goed bevriend mee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aaaawh. - cyberhug -
    Ik heb best wel een chille klas, op één mens na dan...
    Sterkte! <333


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Vraag overplaatsing naar een andere klas? Dat heb ik ook ooit gedaan toen ik me niet thuisvoelde in een klas.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Je moet al blij zijn dat ze je niet uitsluiten ^^
    Veel sterkte nog :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Finnick schreef:
    Vraag overplaatsing naar een andere klas? Dat heb ik ook ooit gedaan toen ik me niet thuisvoelde in een klas.


    Daar dacht ik ook al aan.
    Toen vertelde ik dat tegen mijn moeder en zei ze: 'Ja en als jij je daar nou niet thuis voelt? We blijven niet bezig.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Geef het een kans! Met een negatieve kijk, word het sowieso niks.

    En anders kun je je toch laten overplaatsen? Je moet dat wel alleen zo snel mogelijk aangeven dan.


    ars moriendi

    Geef het aan bij je mentor? En spreek af dat je het nog even aankijkt en als het zo kut blijft dat je bijvoorbeeld overgeplaatst mag worden?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    HeyApple schreef:
    (...)

    Daar dacht ik ook al aan.
    Toen vertelde ik dat tegen mijn moeder en zei ze: 'Ja en als jij je daar nou niet thuis voelt? We blijven niet bezig.'


    En dan nog? Dan heb je het in ieder geval wel geprobeerd en zul je je niet de hele tijd afvragen hoe het zou zijn als je het wel had gedaan. Of je je nu hier niet thuisvoelt of daar niet thuisvoelt, zoveel verschil maakt dat niet en overplaatsen is, zeker in het begin van het jaar, niet zoveel moeite. En je ergens niet thuisvoelen of de kans van wel, is wel een heel groot verschil.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle