• Gezocht!
    Iemand die samen met mij aan een Draco Malfoy lovestory wilt schrijven.
    Ik heb al een beetje een verhaallijn in mijn hoofd, maar weet niet goed hoe ik eraan moet beginnen en het is altijd leuk om samen te schrijven aan een bepaald verhaal.

    indien je wilt, laat dan even wat info achter en misschien een kort stukje als voorbeeld? gewoon om te kijken of de schrijfstijlen een beetje bij elkaar passen^^

    nieuwsflash: sorry mensen, maar ik heb al iemand gekozen dus jullie kunnen je niet meer opgeven. Ik ga het verhaal schrijven samen met xdeatheater

    toch bedankt voor diegene die zich opgegeven hebben!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:58 ]


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    'k wil wel, maar ik schrijf op dit moment al aan iets van 3 stories,, en na de vakantie komt er nog 1 bij.. dusse sorry.. ik pas


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik wil wel een verhaal met je schrijven.
    Ik heb altijd al een Draco Malfoy verhaal willen schrijven.
    En samen schrijven is natuurlijk leuker.
    Mijn schrijfstijl gaat een beetje zo, dit is een stukje uit mijn verhaal Forever After.
    Op dat moment liep Tim Rijkers opgewekt door de gangen van het kasteel, hij was blij dat hij terug op Hogwarts was. Samen met de meeste van zijn vrienden. Zijn gezicht betrok een beetje, een goede vriend van hem was door zijn ouders naar een andere toverschool hier in Groot-Brittannië gestuurd. Tim vond dat grote onzin, als er een school het beste was dan was het Hogwarts. En het ergste was nog dat zijn vriend hem een brief had gestuurd -zijn school was namelijk al een week geleden begonnen- waarin stond dat hij het erg naar zijn zin had en dat hij het leuk zou vinden als Tom ook naar die zogenaamde M.A.H.T zou komen. Tims gezicht betrok nog een beetje, de brief was heel netjes en formeel geweest en al helemaal niet zoals hij van zijn vriend gewend was. Dadelijk kwam hij met kerst eten en gebruikte hij dure woorden. Of erger: misschien had hij nieuwe vrienden die een stuk beschaafder waren dan Tim.
    Tims humeur was ondertussen gedaald tot ver onder het nulpunt en zelfs het aanblik van Foppe die een stelletje Zwadderaars bekogelde met stinkbommen kon hem niet opvrolijken. Hij merkte ineens op dat de gangen minder rumoerig waren geworden en dat het in dit gedeelte van het kasteel een stuk donkerder was.
    En kouder. Tim rilde even en liep door, zijn gedachtes alweer ver weg bij zijn vriend. Ineens bleef hij staan, had hij daar nou iets gezien?
    Vast een geest, stelde hij zichzelf gerust.
    Veel mensen zouden niet gerust gesteld worden door die gedachte, maar al die mensen die waren vast geen Hogwarts Highschool of Witchcraft and Wizardry gewend, of een toverwereld.

    Ik hoor het nog wel
    xxxx


    Until the very end

    ik wil wel stuur maar een pb als je vragen hebt


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik wil wel :) ik ben nu bezig aan een fred weasley lovestory, anders moet je die even lezen :p want ik weet niet echt wat voor een stukje ik anders zou moeten schrijven xD

    Gosh I love Draco

    Leuk idee ik schrijf graag mee.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 15:58 ]

    ik wil wel, maar ik heb de tijd niet... sorry...
    ik heb ook een DM-lovestory! twee eigelijk... Dramione, als je dat kent. Ook een FW-lovestory. misschien kun je wat inspiratie halen uit mijn verhaal...:)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 19:26 ]


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    Ik wil wel samen met je een verhaal schrijven over Draco Malfoy (:


    The artist is the kid that survived.

    Goed idee, ik zoek al eeuwen naar een schrijfpartner, puur omdat ik zelf na een stuk of twintig hoofdstukken vast kom te zitten. Hier zijn een paar korte stukjes uit wat van mijn stories [ze staan [nog] niet allemaal op quizlet.]

    Draco Malfoy story:

    ‘Scarletta Lestrange.’ De stem van de zuinig kijkende Minerva McGonagall bibberde licht, en de oude vrouw keek op van het vergeelde perkament in haar handen, om recht in de ogen te kijken van de dochter van niemand minder dan misschien wel de meest gezochte deatheater van het land. Meer dan de kille ogen van het nageslacht van Bellatrix Lestrange – Black viel er niet te zien, want het meisje had een mantel met kap om. ‘Miss Lestrange, zou u uw kap af kunnen doen?’ Maar het meisje luisterde niet. Ze raakte met een tere vinger de Sorting Hat aan, en gelijk weergalmde de achternaam van de meest gevreesde stichter van Hogwarts door de zaal. Het meisje, dat vanaf nu thuis hoorde in Slytherin, draaide zich elegant maar toch strak om, en liep met ferme passen richting de linker tafel in de overvolle maar doodstille eetzaal. ‘Uw kap!’ Het meisje rukte de kap van haar hoofd, en Minerva hoorde sommige leerlingen naar adem snakken. Ze keek toe hoe ze meerde leerlingen passeerde – ze keurde zelfs jongeheer Malfoy geen blik waardig. Ze liep door tot het einde van de tafel, en keek daar dreigend naar een paar derdejaars, die onmiddellijk opzij schoven. Tevreden ging ze zitten, met ruimte genoeg voor een heel Quidditchteam. Ongeduldig ging Minerva verder met de groep eerstejaars die zenuwachtig voor haar neus om zich heen stonden te kijken. Ze brandde van nieuwsgierigheid naar dit aparte meisje.

    Luna Lovegood:

    ‘Goedenacht, Cas.’ Luna’s dromerige stem weergalmde door de ruimte. Cas draaide zich met een ruk om, en keek recht in Luna’s grote ogen. Ze speelde met een van haar rode radijsjes oorbellen, en nam Cas goed in zich op. ‘Alsjeblieft.’ Ze gaf hem een exemplaar van de Kibbelaar. ‘Je moeder vroeg er naar.’ Cas kon geen woord uitbrengen, en keek Luna blozend aan. ‘Jij bent Luna Lovegood.’ Stotterde hij. Ze knikte, en glimlacht. ‘Jij bent Cas Lingwood, de vermiste jongen die weer gevonden is. Veel mensen dachten dat je dood was, of dat je niet bestond. Je weet wel, zo’n verhaal voor kleine kinderen om te waarschuwen dat je nooit weg moet lopen van thuis, omdat je dan verhongert en dood gaat. Maar ja, ze dachten vroeger ook dat de Snaterende Kraakbek en de Kreukelhoornige Snottifant niet bestonden!’ Cas en Luna bekeken elkaar aandachtig; Luna hem alsof hij een engel was, Cas haar alsof hij haar herkende. ‘Weet je wat ze zeggen? Ze zeggen dat jouw vader Pneumatische Vlijmkiller maakt voor de Minister.’ Mompelde Luna beschuldigend. Cas knikte. ‘En de Minister gebruikt dat om kobolden en dergelijke mee om te brengen.’ Cas knikte opnieuw, en er verschenen kleine kuiltjes in zijn wangen toen hij haar glimlachend aan keek. ‘Waarom denk je dat ik weg ben gelopen..?’ Vroeg hij. Luna glimlachte en bleef hem gefascineerd aanstaren. ‘Fijne kerstmis, Cas.’ Hij glimlachte beleefd terug. ‘Fijne kerst, Luna.’ ‘Oh, kijk… Een maretak!’ Zei Luna ongegeneerd. ‘Kijk uit, vaak zitten die vol met Nurgels!’ Waarschuwde Cas haar, en hij trok haar naar zich toe, zodat ze beide niet meer onder de maretak stonden. Luna keek recht in zijn ogen. ‘Weet ik!’ Zei ze enthousiast. ‘Mijn vader zei dat ze ook in gras leven.’ Voegde ze er stralend aan toe. Hij knikte, opgelucht dat ze hem niet uitlachte.

    Okay, iets te lang misschien, maar nu heb je ten minste een idee. Laat me weten wat het wordt, succes met kiezen ;]


    Intersectional feminist

    Ik wil wel :D wou binnekort al beginne aan een DM lovestory!

    Ik had alleen geen verhaallijn in mijn hoofd (of nog nie) pb maar als je maybe vrage hebt X)


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    ik wil best met je schrijven, maar ik ken de persoon waar je een verhaal over wilt maken niet.. dus sorry! xx (heart2)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:17 ]

    ik wil wel



    Hier zit ik dan alleen in de trein. Nerveus wiebel ik op mijn plek, Ik kijk uit het raampje en zie kinderen afscheid nemen van hun familie. Snel kijk ik weg, dit laat me zo hard beseffen dat ik alleen ben en geen familie meer heb. Ik hoor een fluitsignaal en voel hoe de trein begint met rijden.

    Ik vind het wel leuk (:
    Lees maar een stukje van me verhaal voor me schijfstijl.
    Xx


    Wibbly-Wobbly Timey-Wimey

    ik wil wel.


    Have a little faith

    nieuwsflash: sorry mensen, maar ik heb al iemand gekozen dus jullie kunnen je niet meer opgeven. Ik ga het verhaal schrijven samen met xdeatheater

    toch bedankt voor diegene die zich opgegeven hebben!


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    is niet erg :)
    zal em zeker lezen!! xD


    The artist is the kid that survived.