• & Zo kun je dat natuurlijk met alle(rlei) situaties zo'n beetje plaatsen. Ergens in geloven betekent nog niet meteen dat dat de oplossing voor alles is. Uiteindelijk doe je het nog steeds zelf.
    Vind het i.i.g een mooie quote. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hij is inderdaad mooi. En in zekere zin ook wel waar, ja. Al zou ik niet zo gauw gaan stelen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Hij is inderdaad mooi. En in zekere zin ook wel waar, ja. Al zou ik niet zo gauw gaan stelen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Defensive schreef:
    Hij is inderdaad mooi. En in zekere zin ook wel waar, ja. Al zou ik niet zo gauw gaan stelen.


    Mee eens. Maar ik denk niet dat Emo Philips er zelf één heeft gestolen. Hij is namelijk een Amerikaanse comedian. (:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 12:59 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Mooie quote & goede uitleg.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    I lol'd toen ik zag dat er 'emo pihilips' onder stond. xd


    your eyes are like stars in the night.

    Defensive schreef:
    Hij is inderdaad mooi. En in zekere zin ook wel waar, ja. Al zou ik niet zo gauw gaan stelen.


    Save me from myself.

    Defensive schreef:
    Hij is inderdaad mooi. En in zekere zin ook wel waar, ja. Al zou ik niet zo gauw gaan stelen.


    We accept the love we think we deserve.

    Defensive schreef:
    Hij is inderdaad mooi. En in zekere zin ook wel waar, ja. Al zou ik niet zo gauw gaan stelen.


    Het gaat niet zozeer om het stelen, meer om het idee dat bidden dat een ander alles voor je oplost niet helpt. Maar dat betekent dan weer niet dat je niet in die andere kunt geloven. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Het gaat niet zozeer om het stelen, meer om het idee dat bidden dat een ander alles voor je oplost niet helpt. Maar dat betekent dan weer niet dat je niet in die andere kunt geloven. :]

    ik heb geen geloof, naja ik geloof niet in een God laten we het zo zeggen. ik heb meer het idee van: het is ieder mens voor zich.
    dus als je gelukkig wilt worden zul je daar zelf je best voor moeten doen en er niet om moeten vragen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Atropos schreef:
    Mooie quote & goede uitleg.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Poseidon schreef:
    I lol'd toen ik zag dat er 'emo pihilips' onder stond. xd


    You can't not look cool with a crossbow.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Het gaat niet zozeer om het stelen, meer om het idee dat bidden dat een ander alles voor je oplost niet helpt. Maar dat betekent dan weer niet dat je niet in die andere kunt geloven. :]


    Dat weet ik, dat van het stelen zette ik er ook maar als grapje bij omdat het op dat plaatje daarover ging.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    so true
    maar k zou het nooit doen xD

    Defensive schreef:
    Hij is inderdaad mooi. En in zekere zin ook wel waar, ja. Al zou ik niet zo gauw gaan stelen.


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Opzicht is het waar, maar als mensen gelukkig worden van bidden maakt het niet uit. Mensen hebben nu eenmaal iets nodig om in te geloven, aan te vragen, te verwijten en naar te verlangen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall