• Weet iemand wanneer en hoe laat er een herhaling van de VMA's op komt? Omdat ik ze niet kon kijken en ik het toch wel graag wil zien. Dus, weet iemand dat?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Dit heb ik ook nodig. (a')


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Zal wel ergens op the internetz staan.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nee, sorry.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Op mtv.com had ik wel een paar fragmenten terug kunnen kijken (optreden van Gaga enzo) maar op tv weet ik niet ;o


    Alleen maar tranen van geluk

    Dat wordt ongeveer 3754834 keer herhaald :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Award shows worden altijd meer dan honder keren herhaald op MTV. Maar het had je veel minder tijd gekost als je gewoon naar RTL gids was gegaan en daar had je kunnen zien dat die om 8 uur begint.

    Stonem schreef:
    Dat wordt ongeveer 3754834 keer herhaald :'D

    Op 1 dag.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hooligan schreef:
    Award shows worden altijd meer dan honder keren herhaald op MTV. Maar het had je veel minder tijd gekost als je gewoon naar RTL gids was gegaan en daar had je kunnen zien dat die om 8 uur begint.


    Niet waar. In de gids en op teletekst staan gewoon de normale uitzending die zouden komen. De herhalingen niet.

    Maar je moet gewoon eind van de middag kijken dan is het wel bezig.


    Tell me about it, stud.

    Stonem schreef:
    Dat wordt ongeveer 3754834 keer herhaald :'D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    IMSWAG schreef:
    Weet iemand wanneer en hoe laat er een herhaling van de VMA's op komt? Omdat ik ze niet kon kijken en ik het toch wel graag wil zien. Dus, weet iemand dat?

    [ topic verplaatst door een moderator ]
    die komen echt serieus heeel vaak op mtv, want op school staat mtv ook aan, en elke dag zie ik wel een paar keer als ik er loop de vma's


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Stonem schreef:
    Dat wordt ongeveer 3754834 keer herhaald :'D


    Firm believer of all that is magic