• Ik denk dat er al veel topics over zijn, maar oke.

Ik wil dus een nieuwe username, en telkens als ik er 1 vind, is hij bezet door iemand die sinds 2009 niet online is geweest ):
    Muhhh. Dit moest ik even kwijt.

Ook zoiets gehad?

'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

Ja al veel en daar gaat geen verandering in komen.
    Spijtig;

"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

Ja, heel vaak.
    En idd, jammer genoeg komt daar geen verandering in.(no_chears)

They fell in love, didn't they?

Ja, al veel jammer genoeg.
    Heb eindelijk eens eentje gevonden die niet bezet was

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

First schreef:
    Spijtig;

Big girls cry when their hearts are breaking

@iedereen

Kunnen ze die users die na een jaar niet actief zijn niet verwijderen? Everything is sinds 2007 volgensmij niet meer actief :|

'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

Ik weet wel 3 usernames die ik nog wil en ze zijn alledrie nog niet bezet (hoera)
    Dus, nee.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

HappyBoompje schreef:
    @iedereen

Kunnen ze die users die na een jaar niet actief zijn niet verwijderen? Everything is sinds 2007 volgensmij niet meer actief :|

Nee, zullen ze niet doen. Ik heb dat ook al eens voorgesteld, maar het mag niet

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Ja dat is echt fucked up, wou ik mijn naam in Shakespeare veranderen en zie ik dat een user hem heeft die niet eens online komt.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

First schreef:
    Spijtig;

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Uneventful schreef:
    Ja dat is echt fucked up, wou ik mijn naam in Shakespeare veranderen en zie ik dat een user hem heeft die niet eens online komt.

Weet ik ):
    Ik wilde m'n naam veranderen, maar de 6dingen die ik verzon waren bezet ):
    K'neem wel een latijnse naam ofzo