• Hey ^^ ik ga een nieuwe quiz beginnen ;D.
    Het noemt 'Zomerliefde'. Je moet even van België weg voor de stress te ontwijken want thuis had je het niet zo gemakkelijk. Als je op een dag ligt te zonnen op het strand leer je toevallig een bende jongens kennen. Vanaf toen wou je dat de twee zomermaanden nooit gingen ophouden ^^. Hoe het verder gaat zie je wel ;]

    Gegevens ;
    Naam:
    Leeftijd: [tussen 15 en 18 ^^]
    Uiterlijk: [liefts foto ^^]
    Innerlijk:
    Tekstje:


    Wat er vrij is x) ;
    Vriendin Andreas: THxMilkshake
    Vriendin Georg: KimxGeorg

    Ik weet het , het zijn er weinig , maar dat is alles wat ik voorlopig nodig heb ^^. Je leert de vriendin van Andreas en die van Georg in het verhaal kennen, dus ik ga ze nog niet meteen voorstellen ^^.

    Als je de rol krijgt stuur ik wel een PB ^^.

    <3


    actin' like sluts, we want cunt !

    Ik!

    Info komt

    Vriendin Georg

    Naam; Kim

    Leeftijd; 17

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; Strand shoppen ijsjes

    Dislikes; school

    Plaatje;http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg

    Tekstje;

    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 17 jaartjes oud.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    Vriendin Andreas

    Naam: Merel

    Leeftijd: [tussen 15 en 18 ^^] 16 Bijna 17

    Uiterlijk: [liefts foto ^^]http://i234.photobucket.com/albums/ee91/MannequinHearts/iLove%20Chicks/blonde.jpg

    Innerlijk: Lief,Betrouwbaar,vriendelijk.Soms bitchy

    Tekstje: Haaii,

    Ik ben Merel.Ik ben 16 jaartjes oud.Ik hou van muziek en hello kitty.Pop,rock,metal.Maakt niet uit! Ik hou van vannalles.Meestal ben ik wel lief en vriendelijk.Ik kan niet zo goed tegen nieuwe kinders.Maarja.Daar moet je mee leven.Ik ben dun.En ik eet niet veel.Maar nu moet ik gaan,

    Doedels!

    xMerel