hij is een beetje vol dus ik wil er een paar uithalen (niet die op mijn profiel en blog staan)
misschien zet ik er weer nieuwe in
-
17 sep 2008 - 9:43
0
17 sep 2008 - 9:47
0
Hunn, dat maak je helemaal zelf uit. Het is hier niet alsof je vrienden moet accepteren. Alleen jij kan jouw vriendenlijst zien.
Bored.
17 sep 2008 - 9:47
0
Hunn, dat maak je helemaal zelf uit. Het is hier niet alsof je vrienden moet accepteren. Alleen jij kan jouw vriendenlijst zien.
ja dat weet ik maar ik laat de keuze aan hun over17 sep 2008 - 9:49
0
(...)
ja dat weet ik maar ik laat de keuze aan hun over
Ik denk dat ze niet eens weten dat ze in jouw vriendenlijst staan. Ik weet dat echt niet meer. Ik sta bij zoveel mensen in hun vriendenlijst >.< De kans is klein dat ze zullen reageren, denk ik.Bored.
17 sep 2008 - 9:51
0
(...)
Ik denk dat ze niet eens weten dat ze in jouw vriendenlijst staan. Ik weet dat echt niet meer. Ik sta bij zoveel mensen in hun vriendenlijst >.< De kans is klein dat ze zullen reageren, denk ik.
Mee eens^^ als ik dat aan iedereen moet vragen die aan mijn vriendenlijst staat ben ik ook een half uur bezig en daar heb ik geen zin in&nee dit is geen ego x]Lalalalalalalala.
17 sep 2008 - 9:53
0
(...)
Mee eens^^ als ik dat aan iedereen moet vragen die aan mijn vriendenlijst staat ben ik ook een half uur bezig en daar heb ik geen zin in&nee dit is geen ego x]
Ik heb mijn vriendenlijst een paar weken terug nog flink uitgedund. Ik heb er nu nog maar 5 mensen in staan >.< Ik bedoel; het gaat die mensen niets aan of ik op de hoogte gehouden wil worden van hun Quizzen.Bored.
17 sep 2008 - 9:54
0
ik sta er al in yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Ice-cream Rockt more than you x3
17 sep 2008 - 12:06
0
ik in blijven staan(A)
17 sep 2008 - 13:23
0
19 sep 2008 - 17:09
0
dit is iets voor een blog