• Rec 2 gezien?
    Kan je die gewoon kijken zonder 1 gezien te hebben? Ik heb 1 namelijk wel gezien maar de rest hier niet en ik heb geen zin om die nog eens te kijken.

    -Rec is trouwens een Spaanse horrorfilm-


    Your make-up is terrible

    I don't know. Ik heb alleen 1 gezien...


    I love you Tim

    Ja ik heb [REC]2 gezien, zonder dat ik ooit 1 heb gezien en die kan je gewoon volgen ;) Hij is echt creepy


    Here & Now

    Heb je die ergens kunnen downloaden met ondertiteling? Want ik ben er al eeeeeuwen opzoek naar D:

    4 mensen hebben een hartaanval gekregen bij REC 1. Just sayin'. (cat)


    It's time to be happy again.

    Loveless schreef:
    Heb je die ergens kunnen downloaden met ondertiteling? Want ik ben er al eeeeeuwen opzoek naar D:


    Yup.
    Op piratebay, van DivXNL-Team. Die hebben echt heel veel pagina's met Nederlands ondertitelde films.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Yup.
    Op piratebay, van DivXNL-Team. Die hebben echt heel veel pagina's met Nederlands ondertitelde films.

    Woop! Dankjewel :D

    Nightingale schreef:
    4 mensen hebben een hartaanval gekregen bij REC 1. Just sayin'. (cat)

    Die was eerlijk gezegd helemaal niet zo eng... Die mensen hadden gewoon al hartproblemen ofzo.

    Nope, ik kijk atm half Enemy At The Gates, voor de vijfde of zesde keer :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Loveless schreef:
    (...)
    Woop! Dankjewel :D


    Als je het niet kan vinden wil ik ook nog wel even voor je kijken hoor. Hij staat bij mij nog ergens in de buurt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je het niet kan vinden wil ik ook nog wel even voor je kijken hoor. Hij staat bij mij nog ergens in de buurt.

    Dankjewel, ik download hem morgen op mijn thuis pc, aangezien ik vanavond op mijn laptop zit waar ik niets op download ivb virussen enzo haha. I'll let you know!