• twee meiden uit mn oude klas zaten de hele tijd irritant te doen dachtendat ze stoer waren door te zeggen over 2 van mn vriendinnen; 'we hebben planken in de klas!!' op zo'n zingerig toontje door de hele klas. met planken in de klas bedoelen ze dus dat je nog geen borsten enzo hebt. sory hoor maar daar werd ik echt kwaad om. dat zeg je toch niet? alsof hun het als enige leuk vinden om geen borsten te hebben. en omdat die twee takwijfen van die borsten hadden die uit hun shirt hangen(om het even grof te zeggen) moeten ze dat gelijk tegen mensen zeggen die nog niet zo snel gaan. ben je dan zielig of wat?

    dus nu ben ik superblij dat ik niet meer bij ze in de klas zit en mn vriendinnen zitten ook niet meer bij hun. één van hun ging naar een andere school en de andere naar mavo, en wij naar havo.


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Meiden die dat zeggen zijn gewoon onzeker over hun eigen lichaam. :3


    I love you Tim

    Dat zijn van die sletterige personen die onzeker zijn en daarom inkijk hebben zodat hun rondingen groter lijken.

    Hat schreef:
    Dat zijn van die sletterige personen die onzeker zijn en daarom inkijk hebben zodat hun rondingen groter lijken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hat schreef:
    Dat zijn van die sletterige personen die onzeker zijn en daarom inkijk hebben zodat hun rondingen groter lijken.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.