• Damn. Mijn vriendin zou 2 weken geleden naar me komen, nou, ze heeft zich verslapen. Oke maakt niet uit. Vorige week, ze zou komen , Weer verslapen. Oke vooruit, maakt niet uit. Nou , vandaag zou ze komen , heeft ze zich weer verslapen. Dit is nou de 3de keer en irriteer me er aan.

    Iemand ook zulke momentjes?

    Dat snap ik =P

    Ja, ik heb nu echt een rotbui. Alles mislukt en arg )=


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Herkenbaar. (':
    M'n beste vriend flikt ook altijd dat soort dingen, maar hij komt later op de dag nog wel langs enzo, en ik ben 't inmiddels wel gewend. Ik kan me er echt niet meer druk om maken.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Ze kan toch nog komen als ze zich verslapen heeft? (krul)
    Maar dat is inderdaad heel lullig. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Maar kan ze dan later niet meer komen? Want er is toch geen hele dag verloren als ze zich heeft verslapen?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    Maar kan ze dan later niet meer komen? Want er is toch geen hele dag verloren als ze zich heeft verslapen?


    Nee, want als ze zich verslapen heeft, slaapt ze meestal tot 3 uur. En dan ook nog klaarmaken alles = 4 uur, en 5 uur moet ze thuis zijn.

    Waarom zet ze dan geen wekker als ze zich wel vaker verslaapt?

    WEAREYOUNG schreef:
    Waarom zet ze dan geen wekker als ze zich wel vaker verslaapt?


    Dat doet ze ,maar ze slaapt er door heen -,-

    Het feit dat ik elke morgen rond half zeven wakker wordt van de heipalen voor de nieuwe wijk die voor ons huis komt te staan.
    Hallo ik wil nog een paar keer uitslapen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Het feit dat ik elke morgen rond half zeven wakker wordt van de heipalen voor de nieuwe wijk die voor ons huis komt te staan.
    Hallo ik wil nog een paar keer uitslapen


    Huh? o.o

    Mijn beste vriendin komt altijd minimaal een half uur, meestal zelfs later, te laat. Dus als ik om 2 uur iets wil afspreken zeg ik gewoon: 'Om 1 uur bij mij.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    YYYYY schreef:
    (...)

    Huh? o.o

    ze vroeg waar wij geiiriteerd over waren nou over dat dus


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Just stay forever alone.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Argh,ik heb het ook met een vriendin.
    Ze heeft al paar keer onze afspraken afgezegd --'
    Oké er komt iets tussen maar ze meldt het altijd op het laatste moment


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Prim schreef:
    (...)
    ze vroeg waar wij geiiriteerd over waren nou over dat dus


    Oh eh grappje.
    Nou ga ruilen met mn vriendin (:

    Romanian schreef:
    Ze kan toch nog komen als ze zich verslapen heeft? (krul)
    Maar dat is inderdaad heel lullig. D:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.