Okee Ik wou een zwarte cabrio met open dak. Zit ik zo tezeggen: Ik wil later een zwarte cabrio met open dak! Zegt mijn avder: 'Uhm Renee het is een beetje dom wat je nu zegt een Cabrio heeft altijd een open dak!' Ik: 'Oo dat wist ik wel ' En toen zei mijn moeder: Renee hopen dat je later geen kinderen krijgt want die passen er niet in dan! Mijn andwoord: Ik koop dan wel zo'n aanhanger als die je ook achter aan je fiets kan doen met zo'n dakje erover en 2 wielen x] (Ik was echt melig)
Okee Ik wou een zwarte cabrio met open dak. Zit ik zo tezeggen: Ik wil later een zwarte cabrio met open dak! Zegt mijn avder: 'Uhm Renee het is een beetje dom wat je nu zegt een Cabrio heeft altijd een open dak!' Ik: 'Oo dat wist ik wel ' En toen zei mijn moeder: Renee hopen dat je later geen kinderen krijgt want die passen er niet in dan! Mijn andwoord: Ik koop dan wel zo'n aanhanger als die je ook achter aan je fiets kan doen met zo'n dakje erover en 2 wielen x] (Ik was echt melig)
xx(H)Ly x3
Ooh nauw!
Jij was net voor mij.
Ik heb echt nie afgekeken!
Geloof me! *puppy eyes*
ik wil latr men zwarte cabrio-ferraarie met graffiti bespuiten !(lol)gewoon woordjes zoda je ht zwart nog ziet zoals bv: spring nicht, tokio hotel rock,...
Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
geld geld geld hoe durven jullie aan geld denke:o foei!whahahahahahahahah voel me net een dictatortj!:Pwwhaah twas ma om te lachn è voor da iemand hier nog denk dak hier echt enen dictator ben whahah:P
Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....