• Hallo iedereen!

    Het laatse halfjaar heb ik altijd heel veel moeten wenen door de scheiding van mijn ouders. Mensen konden nog niks tegen me zeggen of ik voelde me al gekwetst door hun. Nu, ik heb een vriendje, en omdat hij juist leiding is geworden bij de scouts, en ook omdat ik hij vakantiewerk heeft zie ik hem heel weinig. Ik hoor ook heel weinig van hem en mis hem enorm hard!

    Ik heb mijn gevoelens niet onder controle en toen we weer eens ruzie hadden omdat we elkaar zo weinig hoorden en zagen heb ik erge dingen gezegd. Ik zei (en ik schaam me daar heel hard voor!): het is uit...
    Natuurlijk wilde ik dat niet zeggen, maar als ik boos ben flap ik er dingen uit die ik helemaal niet meen.

    Diezelfde dag nog ben ik naar zijn thuis gegaan om het uit te praten. En ik dacht ook dat het was uitgepraat, ik had me verontschuldigd en gezegd dat ik echt aan mijn eigen wou werken. De dag erna zag ik hem weer, bij zijn thuis, hij deed heel afstandelijk. Dat deed zo'n pijn!

    Toen hebben we 's avonds nog eens gepraat, met veel geween, hij zei dat hij weinig tijd voor me had en dat ik ongelukkig zou zijn. Wat dus helemaal niet zo is. Dus, toen hebben we weer lang gepraat en deed hij niet meer afstandelijk.

    Maar... De dag erna zag ik hem 's avonds weer en deed hij weer heel afstandelijk. Hij zegt dat hij van me houdt en echt verder wilt gaan met mij, maar dat hij er niet aan kan doen dat hij zo afstandelijk doet. Hij zegt dat het komt doordat ik hem zo heb afgestoot. Ik vind het zo erg, het doet zo verschrikkelijk veel pijn want ik hou zielsveel van hem.

    Nu wou ik aan jullie vragen, hebben jullie misschien raad over hoe ik met hem om moet gaan? Ik wil hem echt niet kwijt, maar ik kan zo niet leven. Nu hij zo afstandelijk doet. Weten jullie wat ik kan doen? Ik ben hopeloos en blijf maar wenen.

    Alsjeblieft help me...


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Awh jeetje, ik weet niet hoe ik moet reageren :/. Ik wens je in ieder geval veel sterkte, en geef het tijd (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik snap hoe je je voelt, maar ik denk dat als jullie eraan blijven werken dat het dan wel weer goed komt. Geef het eventjes, dan lost het zich wel op, laat gewoon zien dat je van hem houd en niet meer zeggen dat het uit is.


    Your make-up is terrible

    Lieve schat, hij jij met hem om moet gaan? Zo te horen is dat zijn afweermechanisme, voor hoe ij tegen hem doet. Jij moet jezelf veranderen, hem binnen laten en vooral denken voordat je dingen zegt. Jij hebt gezegd in een woedeaanval dat je het met hem uit wilde maken. Jij bent degene die het moeilijk heeft met de scheiding van je ouders en zulke dingen op hem af reageert of hem wss niet toe laat. Je moet aan jezelf werken, want dit is heus niet alleen zijn schuld. Zelfs een groot deel dat van jou, gezien hij zichzelf nu een beetje probeert te beschermen. Je moet serieus aan jezelf werken, het is geen kwestie van hoe met hem om te gaan. Jij moet hem weer toelaten en in ruzies niet zomaar kwetsende dingen rond gaan strooien. Die 3 seconden die het duurt om er even over na te denken, die kun je best wel even nemen.. Dan lost het zich vanzelf wel op.

    Hij zegt dat hij van je houdt, dan kunnen jullie hier samen bovenop komen.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 11:54 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Geef het tijd, werk eraan en dan komt het uiteindelijk goed. Iedere relatie heeft zo zijn ups en downs en zolang de ups maar hoog genoeg zijn, kom je over iedere down heen, hoe diep die ook gaat. Zolang je elkaar maar vertrouwt en in elkaar gelooft. Veel sterkte, ik hoop voor je dat het goed komt. <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Jullie moeten weer naar elkaar toe groeien, dat gaat tijd kosten. En jij moet echt proberen jezelf onder controle te houden en er niet zulke dingen uit te flappen. Dat kwetst hem heel erg, en misschien wil hij een volgende keer niet meer met jou verder. Je zult echt aan jezelf moeten werken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Bekijk romantische films en doe die dingen ;D want stiekem moest ik daar gelijk aan denken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bedankt allemaal, werken doe ik er zowiezo aan! Ik zal hem niet opgeven. Ik vind het gewoon erg, als we gepraat hebben doet hij weer zoals eerst, maar een dag erna is hij opeens afstandelijk, dat vind ik heel raar en erg.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Nouu, in ieder geval sterkte(flower)

    Je kan bijvoorbeeld ook in de tijd die hij heeft heel vaak afspreken, picknicken, bioscoop, wandelingen (:


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had