• Rare ochtend deze ochtend. :'D Eerst werden we wakker gemaakt, toen nog eens. Toen kwam Petry geld halen voor de kippen, even later kreeg Sam een smsje: 'Niet naar beneden komen want Albert is er.' Wij dankbaar, want Albert is een vieze man. Maar we gingen wel van de trap af naar hem kijken. Uiteindelijk kregen we vet erge honger en moesten we naar de wc, wij wachten tot hij weg was, dus gingen we in Ads bed liggen. Ondertussen werden de kipen geleverd maar het hek was nog niet helemaal af. Toen Albert eindelijk weg was moesten we Ad uit bed schoppen omdat hij het hek nog moest maken want de kippen waren aan het ontsnappen. Toen gingen we snel naar de wc rennen, aankleden en de kippen vangen in 31 graden. Eentje sprong in de vijver haha.
    Doen jullie ook zulke dingen in de ochtend?


    Your make-up is terrible

    Toen ik bij mijn tante was afgelopen week heb ik ook 's ochtends vroeg achter kippen aangerend. Ik had ze even los laten lopen. Maar. Ze wilden niet meer in hun hok.


    Winter is coming.

    wtf o.o
    Haha nee dat doe ik niet :'D


    Rainbows on my staircase ~

    Ik snap niet veel van jou uitleg. xd En nee, ik ben 's ochtends veel te loom.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    Ik snap niet veel van jou uitleg. xd En nee, ik ben 's ochtends veel te loom.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Tuala schreef:
    Ik snap niet veel van jou uitleg. xd En nee, ik ben 's ochtends veel te loom.


    Haha, het is toch niet zo moeilijk? We gingen gewoon kippen vangen omdat die ontsnapt waren.


    Your make-up is terrible

    Tuala schreef:
    Ik snap niet veel van jou uitleg. xd En nee, ik ben 's ochtends veel te loom.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Nee, mijn ochtenden zijn wat rustiger dan dat

    Ik vind kippen wel echt heel leuk. Was ook grappig om er achteraan te rennen. Had ze op een gegeven moment maar allemaal een voor een opgetild en naar het hok terug gebracht.


    Winter is coming.

    Lol, altijd leuk haha :'D


    Olive

    Omg, wat een rare ochtend :O Ik heb zoiets nog nooit gehad


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het hoogtepunt van mijn ochtend: "wakker geworden".


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik ben al blij als ik 's ochtends me bed uit kan komen. :'D

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 14:57 ]

    lol, nee gelukkig niet. Ik was bij een vriend gaan slapen maar ik ben ziek geworden dus nu lig ik in bed. ><


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, het is toch niet zo moeilijk? We gingen gewoon kippen vangen omdat die ontsnapt waren.

    Misschien komt het gewoon doordat ik alle personen die jij vernoemd niet ken en daardoor in de war was. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Beatles schreef:
    Het hoogtepunt van mijn ochtend: "wakker geworden".


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein