• Als ik te snel opsta dan word ik duizelig en dan word mijn zicht minder en daarna zie ik sterretjes .Meestal ga ik dan weer zitten of pak iets beet, soms loop ongemakkelijk ik gewoon door x].Ik heb geen flauw idee waarom ik het heb maar zo is het mijn hele leven:Y).

    Iemand ook last van rare dingen? x]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat heb ik ook. Dan moet je rustig opstaan. Das iets met je evenwichtsorgaan denk ik. :'D

    Dat heb ik ook hoor, en dat is helemaal niet raar. Je lichaam moet gewoon eerst nog tijd krijgen om wat bloed naar beneden te sturen en die shizzle. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb ijzer tekort dus heb ik dat ook. Laat je er eens op testen, misschien heb je ook ijzer tekort of bloedarmoede.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Idd misschien heb je bloedarmoede of ijzer te kort.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    MrsLovett schreef:
    Ik heb ijzer tekort dus heb ik dat ook. Laat je er eens op testen, misschien heb je ook ijzer tekort of bloedarmoede.

    Ik heb het mijn hele leven al dus dat denk ik niet :3.
    Mijn zus en moeder hebben en namelijk ook .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat heb ik ook! Maar meestal probeer ik dan gewoon verder te lopen en val ik half omver. :'DD


    All was well.

    BeRavenclaw schreef:
    (...)
    Ik heb het mijn hele leven al dus dat denk ik niet :3.
    Mijn zus en moeder hebben en namelijk ook .

    Ik heb het ook al mijn hele leven, dus dat kan best. Zeker als je het heel vaak heb. Als je het af en toe heb is het normaal maar als je het heel vaak heb(zeker als je ongesteld bent) kan het best.
    Je komt niet zomaar van ijzer tekort/bloedarmoede af(als je er al af komt)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat heb ik ook, maar ik heb ook al sterretjes als ik gewoon zit of niks doe, dus ik zou als ik jou was blij zijn dat 't alleen bij 't snelle opstaan is :3


    “Love is a contradiction.”

    Heb ik heel vaak.

    Bij de titel dacht ik gelijk aan Dylan. Die van YouTube.(krul)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Ik heb het ook al mijn hele leven, dus dat kan best. Zeker als je het heel vaak heb. Als je het af en toe heb is het normaal maar als je het heel vaak heb(zeker als je ongesteld bent) kan het best.
    Je komt niet zomaar van ijzer tekort/bloedarmoede af(als je er al af komt)

    Ik heb het niet vaak. het is meer als ik al heel lang zit en dat te snel op sta bijvoorbeeld als ik een boek lees en als ik het maandelijkse heb.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    BeRavenclaw schreef:
    (...)
    Ik heb het niet vaak. het is meer als ik al heel lang zit en dat te snel op sta bijvoorbeeld als ik een boek lees en als ik het maandelijkse heb.

    Dan komt het waarschijnlijk gewoon omdat je snel opstaat en je bloed niet zo snel gaat. Om te zorgen dat je hersens toch bloed krijgt, schakelt je hersens even iets on belangrijks, je ogen, uit. Dat is heel normaal, dat heeft iedereen. Alleen als je het heel vaak heb dan kan het bloedarmoede/ijzer tekort zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat is heel normaal als je te snel opstaat. (:
    Zelf heb ik daar geen last van... Misschien omdat ik graag lang na in bed lig. x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Da's normaal! Het lichaam heeft even nodig om al 't bloed te laten circuleren.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Heb ik ook wel eens, dan sta je té snel op en raakt je evenwichtsorgaan in de war.


    It's time to be happy again.