Dit idee is gebaseerd op My Big Fat Gypsy Wedding.
De vijf beste vrienden leven al heel hun leven volgens een bepaalde cultuur, een manier van leven die door velen ''burgers'' niet geaccepteerd wordt. Ze zijn travellers en leven compleet anders dan de doorsnee mens in Engeland. [1DBOY] gaat met zijn beste vrienden naar de zigeuner bruiloft van zijn nicht en ontmoet hier [MEISJE]. Ze is ook een traveller, ookal kent niemand haar en zeker niet zijn vader, die iedereen uit de buurt kent. Dit is vreemd, maar [1DBOY] ziet haar als een mogelijke huwelijkspartner en ze gedraagt zich er ook naar alsof ze hem ook zo ziet. Hij is klaar om met haar te trouwen, omdat hij al zeventien is. Hij weet alleen niet dat [MEISJE] een compleet anders persoon is dan dat ze zich voor doet, ze is de dochter van [MAN], een rijke man die ontzettend tegen de travellers is en er nog steeds voor probeert te zorgen dat ze uit hun stad gaan.
Ik denk eigenlijk dat er nog niet zo'n verhaal was en het lijkt me gewoon grappig om over dit te schrijven, en nu zoek ik nog rollen. (:
# Meisjes van het kamp
# Jongens van het kamp
# Beste vriendin [MEISJE] Is een ontzettend arrogant meisje dat er opschept met haar rijkdommen, maar is minder rijk dan [MEISJE].
# Broer Harry
# Zus Zayn
Ik zoek dus ook jongens en het zou fijn zijn als deze ingevuld worden. Misschien dat er koppels ontstaan, weet ik nog niet. Maar je hoeft dus niet in te vullen wie je wilt, want ik houd er geen rekening mee. (:
Informatie
Rol:
Volledige naam:
Leeftijd: Alsjeblieft niet allemaal zestien of zeventien. Ik zoek ook jonge kindjes en wat oudere, die dus al getrouwd zijn.
Familie: Gezin, maar ook of diegene al getrouwd is, kinderen heeft en dat soort dingen.
Uiterlijk: Een bekend persoon, foto is genoeg. [MEISJE] wordt gespeeld door Dakota Fanning
Extra:
Waarschuwen?
Welke 1DBOY als hoofdpersoon?
Dankjewel.
Big girls cry when their hearts are breaking