• Dus, hier een 'verslag' over mijn dagje bobbejaanland pretpark in Belgie

    We komen Daar dus om 10.30 aan, kleine motregen, die is snel over. We kopen ons ticket, we gaan naar binnen.Ik dus snel naar de Dreamcatcher rennen (i <3 it) Dat duurde dus 3 kwartier omdat er zo'n lange rijen waren, dan wat gaan eten, nog is superlang moeten wachten voor andere achtbanen enzo, dan, als het al zo'n 15.00 is, een slushie gaan halen, en MAN wat zijn die dingen vreselijk, het is gewoon water met een smaakje aan -.- dan begon het al lichtjes te regenen, zijn we in die ' achtbaan-trein' gegaan, en dat was NIET leuk omdat onze veiligheids-ding niet goed vast zat dus moest m'n pa dat de hele tijd naar benden duwen en kon ik niet 'genieten'. Dan begon het al harder en harder te regenen, maar wij willen nog in die 'bootjes' we dachten dat we niet nat zouden worden, omdat niemand er nat uitkwam. Maar toen begon het echt faking hard te regenen/onweren. En wij nog steeds in dat bootje zitten, ik dus kleddernat thuis gekomen, doodbevriest.

    Het was dus een fantastische dag :Y)


    All I wanna do is lose control

    Idd :S moet echt lichtjes sucken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neleehx schreef:
    Idd :S moet echt lichtjes sucken.


    Je meent het


    All I wanna do is lose control

    Ik ben vandaag naar Walibi World geweest, was al precies hetzelfde verhaal. Kreeg in zo'n wildwaterbaan ook een mega-golf water over me heen terwijl de rest van de mensen in het bootje droog bleven. ): En dan heb ik het er nog niet over gehad dat een jongetje vlak voor m'n neus overgaf na een ritje in een achtbaan die niet eens over de kop ging...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Flare schreef:
    Ik ben vandaag naar Walibi World geweest, was al precies hetzelfde verhaal. Kreeg in zo'n wildwaterbaan ook een mega-golf water over me heen terwijl de rest van de mensen in het bootje droog bleven. ): En dan heb ik het er nog niet over gehad dat een jongetje vlak voor m'n neus overgaf na een ritje in een achtbaan die niet eens over de kop ging...


    Ik heb medelijden met dat jongetje ):


    All I wanna do is lose control

    HAHA dat doet me ergens aan denken. Ik ging zo Harreh meeten in Walibi, en toen gingen we in zo'n achtbaan waar je zeg maar los in hangt. Alleen die achtbaan had zo buiten gestaan, en het regende keihard. Want ze waren bezig met wisselen van karretjes ofzo. Nou ja in ieder geval toen dat ding weer binnen kwam lag er een plas water waar je moest zitten. Dus eerst dat er uit doen, maar we kregen wel een natte kont. En toen werden we omhoog getakeld. Op die achtbaan zit dus een soort van dakje. En wij zaten op de tweede rij. En wat denk je? We kregen een hele bak water over ons heen. En toen natuurlijk nog met top snelheid door de regen heen crossen.
    Afijn het leek alsof we gedoucht hadden. Haha.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ben een paar jaar geleden in Bobbejaanland in belgië. Vond het wel leuk, ondanks het een regenachtige dag was. Lol, ik weet nog dat ik een stuk of 15 keer in die bootjes ben geweest, het was er niet druk en je kon gewoon doorlopen. Telkens probeerde we weer anders op de foto te staan die gemaakt werden tijdens de rit.


    <3

    Ik ben eens naar Bellewaarde geweest.
    Kwamen we op de parking aan begon het te gieten.
    Na een kwartier zijn we toch binnen gegaan ( we hebben een abonnement dus het was niet erg als we daar maar een kwartier bleven.
    Het had wel 1 voordeel.Je moest nergens aanschuiven.We zijn zelf ook in de boomstammetjes geweest.Als 1 van d enigste.

    Ben je in de Thypoon geweest?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    Ik ben eens naar Bellewaarde geweest.
    Kwamen we op de parking aan begon het te gieten.
    Na een kwartier zijn we toch binnen gegaan ( we hebben een abonnement dus het was niet erg als we daar maar een kwartier bleven.
    Het had wel 1 voordeel.Je moest nergens aanschuiven.We zijn zelf ook in de boomstammetjes geweest.Als 1 van d enigste.

    Ben je in de Thypoon geweest?


    Je mag me nu een watje noemen, maar ik durfde niet:$


    All I wanna do is lose control

    Castle schreef:
    (...)

    Je mag me nu een watje noemen, maar ik durfde niet:$

    Och ik heb er ook echt tot op het laatste zitten te twijfelen om erin te gaan.
    Het valt allemaal wel mee.Ik was ook bang ik het begin en toen ik eruit kwam wou ik nog eens.Spijtig dat het park bijna ging sluiten.

    Waar ben je dan wel allemaal in geweest?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    (...)
    Och ik heb er ook echt tot op het laatste zitten te twijfelen om erin te gaan.
    Het valt allemaal wel mee.Ik was ook bang ik het begin en toen ik eruit kwam wou ik nog eens.Spijtig dat het park bijna ging sluiten.

    Waar ben je dan wel allemaal in geweest?


    Dreamcatcher, bob express, bootjes, dat 'ding' dat de hele tijd achteruit gaat, El rio, die 'trein' ik wou in de speedy bob, maar we hadden geen tijd meer, reuzenrad, en nog veel meer


    All I wanna do is lose control