• Ja, ik word het een beetje zat. Van die mensen die hier komen, hun kutprobleem vertellen, wij die ze helpen en vervolgens weer opfucken en nooit meer terug komen.
    Daar kan ik dus zo slecht tegen, en op dit moment hélemaal niet.

    Jézus, dat je hier komt omdat je een probleem hebt. Oké, ik help je gerust, maar daarna zoiets hebben van 'Oh, je mijn probleem is opgelost. Ik ga weer weg en kom wel terug als er weer iets is'.
    Dat irriteerd me toch best wel... D:

    Edit: Dudies? Misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest in mijn vorige Edit. Maar op het moment was ik eventjes, tja over de zeik. Dat van het nieuw account maken neem ik terug, maar dat van dat oprotten vind ik nog steeds irritant.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 9:02 ]


    Let it come and let it be

    Ja, dat vind ik ook! Alsof je alleen hier komt als laatste hoop voor je problemen of zo..


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Vind ik van niet. Maar goed.


    To infinity and beyond •

    liefje, Jezus kan er niks aandoen, hou die er alsjeblieft buiten. (: Nee, je hebt helemaal gelijk. Ik vind het ook belachelijk, maar ik denk niet dat we daar iets aan kunnen veranderen, right?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Een nieuw account maken begrijp ik nog, maar dat zomaar plotseling vertrekken irriteert mij ook. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ZAYNISMINE schreef:
    Vind ik van niet. Maar goed.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Dat gebeurt wel vaker op dergelijke websites met fora and stuff. Dat zal ook altijd zo blijven, het is lastig te accepteren en ik ben het met je eens, maar zo is het nou eenmaal.


    26 - 02 - '16

    Ik vind dit een raar iets om je over te ergeren. Als we iemand helpen is dat toch alleen maar goed? Who cares als ze daarna niet meer terug komen... Het is niet alsof ze je gebruikt hebben... Een advies typen is immers niet zoveel werk. Ik vind persoonlijk dat je je aanstelt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Moest ik een probleem hebben en ik wil dat anoniem vertellen zou ik ook een ander account maken en 'nooit meer terug komen' op dat account, aangezien het daarvoor gemaakt is.

    Veel mensen die hier problemen posten zie je nog wel terug, al is het op een ander account. (:


    Let the Night embrace you

    Ik ben het eerlijk gezegd niet met je eens. Misschien is dit wel de enige uitweg om hun hart te luchten, hier op Quizlet. Stel je voor hoe het zou zijn als je in hun schoenen zou staan. Dat gevoel wil je dan toch ook ergens kwijt? Net zoals jij nu, jij vertelt je probleem nu ook, toch? Ik vind het niet erg, en al helemaal niet erg om ze te helpen omdat ik weet hoe het voelt.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik snap het wel van die mensen. Ze willen gewoon hun probleem ergens kwijt en als ze dat op hun actieve account doen worden ze er steeds mee geconfronteerd met mensen die steeds vragen 'Hoe is het nu.' Etc.

    Hesperide schreef:
    Moest ik een probleem hebben en ik wil dat anoniem vertellen zou ik ook een ander account maken en 'nooit meer terug komen' op dat account, aangezien het daarvoor gemaakt is.

    Veel mensen die hier problemen posten zie je nog wel terug, al is het op een ander account. (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Hirasawa schreef:
    Ik snap het wel van die mensen. Ze willen gewoon hun probleem ergens kwijt en als ze dat op hun actieve account doen worden ze er steeds mee geconfronteerd met mensen die steeds vragen 'Hoe is het nu.' Etc.

    Ja, oké. Op het moment was ik wel een beetje, pissig.
    Maar ik irriteer me nog wel aan dat meteen weer oppleuren als het probleempje is opgelost.


    Let it come and let it be

    Ik irriteer mij daar niet aan. Ze doen wat ze willen, right?
    Als ze een probleem hebben en 't is opgelost en ze weten hier niets meer te doen is dat toch hun eigen keuze? Verplicht ze dan ineens te blijven of zo...

    Maak er toch zo geen spel van! Het zijn ook maar mensen met allen een ander karakter.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ach, zo kan je van elke mug wel een olifant maken.
    Weet je dat door klagen er een of ander iets wordt aangemaakt in je hersenen en dat je daardoor van binnen verzuurd?
    -stond in de vriendin ;D-
    Klagen is slecht voor je gezondheid etc. Just deal with it, wat wil je eraan doen? Ze achterna zitten als een politie agent?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik snap het wel, want soms willen ze anoniem blijven?


    As travars