• Hoe zet je ondertiteling bij een serie die je gedownload hebt?
    Moet je daarvoor eentje dowloaden zonder ondertiteling of maakt dat niet uit?

    Dus even voor de dummies: Ik heb Glee seizoen 2 gedownload en nu wil ik er ondertiteling onder downloaden.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 14:32 ]


    Your make-up is terrible

    Ja dat moet je met uTorrent volgensmij doen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Hier ben ik nutteloos, sorry (nerd)(cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Geen flauw idee :S


    Today is the tomorrow you worried about yesterday.

    Escritura schreef:
    Hier ben ik nutteloos, sorry (nerd)(cat)


    Lekkerdan. 8D

    Mijn laptop heeft de hele nacht ruzie gemaakt met piratebay en bitlord maar nu werkt hij eindelijk en normaal ook. 8D


    Your make-up is terrible

    Joh, help me eens.


    Your make-up is terrible

    Ik heb geen idee, sorry.


    I love you Tim

    Ik weet het nogsteeds nieeet. D:


    Your make-up is terrible

    Je kan toch op je televisie met de afstandbediening van de dvd-speler op het knopje ondertiteling drukken... Tenminste dat werkte bij mij, bij Glee


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    die moet je echt gedownload hebben met ondertiteling dat kun je niet zo toevoegen behalve als je het met een dvd-speler bekijkt misschien...

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 14:19 ]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    ehm...

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 14:19 ]


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Je moet die gedownload hebben, want je pc helpt je er niet mee.(nerd)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    dat is nogal moeilijk ui te leggen


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Het kan WEL bij de dvd-speler met de afstandsbediening, like I said
    Bij je computer gaat dat NIET!


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Eh mensen, ik heb dus Glee gedownload. -.- Voor de duidelijkheid.
    En @ SecretRose, het is geen DVD maar gedownload bestand, hoe zet je daar een ondertiteling overheen?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Eh mensen, ik heb dus Glee gedownload. -.- Voor de duidelijkheid.
    En @ SecretRose, het is geen DVD maar gedownload bestand, hoe zet je daar een ondertiteling overheen?

    Ehh... No idea... Dat zou ik aan een kennis moeten vragen...
    Ik kan alleen adviseren om hem op een schijfje te zetten, dan kan je het gewoon instellen met je afstandsbediening...
    Welk seizoen van Glee? Ik heb de eerste acht afleveringen van seizoen 2 (:


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful