• jaa ik ben nu echt blij en alles want ik heb eindelijk mijn laptop!
    eigenlijk voor mn verjaardag jhaha maar ik ben pas over een maand jari';P
    maarjaa ik ben nu superblij want hij is ubercool
    haha er zit een heel leuk geluidsknopje op(A)

    okee sorry bvoor dit onnozele topicje maar ik wou gewoon even laten zien dat ik er blij mee ben(:

    iemand iets gekregen waar die superblij mee was??

    dit is hem ongeveer alleen de kleur is wat anders

    [url]

    [/url]

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 20:17 ]


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    mijn spongebob hoesje voor mijn ipod
    maar bleek een grote misser te zijn want mijn ipod is kapot. Ik liet hem vallen

    Een maand geleden heeft mijn tante kleding voor me gekocht toen we samen gingen shoppen. Daar was ik toen wel blij mee. Nu probeer ik te slijmen bij mijn ouders voor een nieuwe mobiel.


    <3

    Foto? n__n


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mijn 2 nieuwe visjes Toby en Mrs. Lovett :#


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Laptop, flatscreen en twee paar all stars. Mijn laptop kreeg ik voor mijn goed rapport, mijn flatscreen voor mijn verjaardag (ik moet nog verjaren), één paar all stars kreeg ik gewoon en het tweede paar kreeg ik ook voor mijn verjaardag (:


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Vanmiddag gezellig geshopt met vriendinnen, dus ik ben voorlopig weer tevreden met mijn nieuwe aankopen :3


    I love you Tim

    Een nieuwe blouse :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wat voor laptop heb je gekregen dan? (:

    Ik heb vandaag alvast mijn nieuwe winterjas gekocht en daar ben ik ook echt héél blij mee, want hij is echt heel cool.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Maak er een foto van of zoek een foto van internet. Ben benieuwd nu. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    neeh dit is nier eerlijk(huil) mijn laptop is net door mijn broertje gemolesteerd en nu is hij kaput en jij krijgt een nieuwe(huil) LOL maar ik ben wel blij voor jexD

    mijn nieuwe gitaar, die ik krijg voor mijn b'day morgen. :'D

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 19:20 ]


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Incarcerous schreef:
    Laptop, flatscreen en twee paar all stars. Mijn laptop kreeg ik voor mijn goed rapport, mijn flatscreen voor mijn verjaardag (ik moet nog verjaren), één paar all stars kreeg ik gewoon en het tweede paar kreeg ik ook voor mijn verjaardag (:

    Holy fuck, een laptop voor een rapport.
    En ik was nog zo blij met mijn rugzak die ik kreeg voor mijn verjaardag D:


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik krijg binnenkort een witte Blackberry en daarmee ga ik heel blij worden :'D


    A best friend is like a four leaf clover, hard to find and lucky to have.

    Mijn vriend <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik kreeg normaal een nieuwe laptop,
    heb er nog altijd geen
    (behalve deze dan)


    Cool, neat, swell -Cry