• Ik verveel me, voor wie mag ik een trailer maken?

    voorbeeld
    ander voorbeeld.
    Helemaal gratis maar je maakt mij blij :)
    Vul dit alleen even in
    Naam story;
    Korte samenvatting
    Welke acteurs wil je;
    Welk liedje;

    wachtlijst

    Xx

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 14:58 ]


    The greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return

    Je kan trouwens ook kiezen of je dat bloemetje/val teken erbij wilt ;)
    Xx


    The greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return

    Naam story; Only Seven Left ; Turbelence
    Korte samenvatting : eh.. De band Only Seven Left - met oude zanger Wouter - , die te maken krijgt met hun eerste fans. Ze nodigen ze uit bij het eerste concert, en ze komen steeds weer opdagen. Uit eindelijk gaat de band voor een week naar Egypte, en ze vragen de fans ook mee, Wouter is op dat moment helemaal verliefd op Emily.
    Welke acteurs wil je; nou. Je moet maar even kijken of je 'Wouter Bouma' ergens van het Youtube kan halen, en anders moet je maar even zoeken die op hm lijkt.. (: Verder maakt het voor Emily niet echt uit, iemand met blond haar, en blauwe ogen
    Welk liedje; Turbelence


    pb me even!

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 15:12 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Naam story; Speak Now-Draco Malfoy
    Korte samenvatting: Evelyn is nieuw op Hogwarts en als ze Draco ontmoet is ze tot over haar oren verliefdt. Maar ze durft haar liefde niet duidelijk te maken. Als ze 21 is krijgt ze opeens een brief van Draco. Hij gaat trouwen met Pansy. Evelyn komt stiekem ook op de bruiloft en verstoort het. Voor wie zal Draco kiezen?
    Welke acteurs wil je; Tom Felton,Lucy Hale,Scarlett Byrne en Ashley Benson.
    Welk liedje; Speak Now van Taylor Swift.

    Alvast bedankt want ik heb geen flauw benul hoe ik een trailer moet maken.

    Xoxo Kristen


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad